Anot pranešimo, per „Bosch“ prekių kainų nuolaidų kompaniją, kuri šiame prekybos tinkle vyko pirmus penkis šių metų mėnesius, „Rimi“ skelbė, jog jų galima įsigyti su iki 62 proc. kainų nuolaida, sukaupus tam tikrą skaičių „Rimi“ lipdukų. Tačiau tarnybos duomenimis, šių „akcijinių“ prekių kainos buvo tokios pat kaip be nuolaidų kitų mažmenininkų parduotuvėse ar net didesnės.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba nusprendė, jog šiuo atveju „Rimi Latvia“ užsiėmė nesąžininga verslo praktika, klaidino pirkėjus, akcentuodama jos pasiūlymų naudingumą, o tai turėjo įtakos sprendimų dėl šių prekių įsigijimo priėmimams.

Tarnyba paragino pirkėjus būtų atidesniais ir palyginti konkrečių prekių kainas įvairiose parduotuvėse prieš priminant sprendimus dėl jų pirkimo.