Pajamos per metus išaugo 6,7 proc. ir sudarė 96,4 mln. eurų, o EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) augo 3,2 proc. – iki 33,9 mln. eurų.

Pajamos iš įrangos pardavimo, kaip nurodoma bendrovės pranešime, išaugo 18 proc. Mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai augo 12,3 proc., o pajamos iš TV paslaugų padidėjo dešimtadaliu.

„Dviženklėmis vertėmis šiemet augančius įrangos, mobiliojo ryšio ir TV turinio paslaugų pardavimus būtent ir skatino nestabdomas mobiliųjų duomenų vartojimas, technologinės inovacijos ir unikalus Lietuvoje TV turinys“, – pranešime cituojamas „Telia Lietuvos“ vadovas Dan Strombergas.

Teigiama, kad „Telia“ išmaniosios TV vartotojų skaičius per metus padidėjo 11,3 proc. – iki 227 tūkst. Šių metų rugsėjo pabaigoje reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojų skaičius išaugo 5,9 proc. – iki 1,12 mln., o šviesolaidinio interneto vartotojų skaičius padidėjo 5,4 proc. – iki 273 tūkst.

Per devynis šių metų mėnesius į „Telia“ mobilųjį tinklą atėję 46 tūkst. klientų, anot pranešimo, dar labiau padidino mobiliųjų duomenų vartojimą, kuris per metus, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 1,6 karto, o užsienyje išnaudotų mobiliųjų duomenų kiekis padvigubėjo.

Skaičiuojama, jog trečiąjį ketvirtį vienas „Telia“ klientas per mėnesį vidutiniškai parsisiuntė 17 gigabaitų (GB) mobiliųjų duomenų, o visi „Telia“ mobiliojo ryšio klientai per tą patį laikotarpį sunaudojo 24 tūkst. terabaitų (TB) duomenų.

Trečiąjį ketvirtį „Telia“ investicijos į fiksuotąjį tinklą sudarė 6,2 mln., o į mobilųjį – 2,4 mln. eurų. Per devynis mėnesius į fiksuotojo ir mobiliojo ryšio tinklus „Telia“ investavo 33,1 mln. eurų – tai 28,8 proc. daugiau nei prieš metus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)