Kaip nurodoma žiniasklaidai išplatintame pranešime, „Barbora“ pakeis iki šiol Estijoje veikusią e-maxima.ee elektroninę parduotuvę. Nuo spalio 16 dienos įmonė teiks paslaugas Taline ir aplinkiniuose rajonuose.

„Barboros“ paslauga Estijoje pristatyta po to, kai šį prekės ženklą valdanti Lietuvos bendrovė „Radas“ įsigijo „Maxima“ elektroninės prekybos verslą Estijoje. E-prekybos startuolis „Radas“ priklauso „Maxima Grupei“. Įmonė specializuojasi kuriant ir įgyvendinant elektroninės prekybos sprendimus.

„Elektroninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis rinka Baltijos šalyse sparčiai auga – ne tik klientų skaičiumi ir pardavimų apimtimis, bet ir technologiniais sprendimais. Konsoliduodami verslą turėsime galimybę pirkėjams greičiau pristatyti naujoves, išnaudoti turimas technologines žinias. „Barboros“ Lietuvoje ir Latvijoje įgyta patirtis, tikime, leis sėkmingai plėsti verslą Estijoje“, – sakė bendrovės „Radas“ direktorius Tomas Kibildis.

Startuodama Estijoje „Barbora“ pirkėjams pristatė prekių užsakymo platformą www.barbora.ee, mobiliąją „Barboros“ programėlę išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, greitesnį ir patogesnį prekių pristatymo laiką. Įmonė pirmoji Estijoje klientams pasiūlė galimybę už prekes atsiskaityti bankų mokėjimo kortelėmis prie namų durų.

Estija yra konkurencingiausia iš visų rinkų, kur veikia „Barbora“ – čia yra 4–5 lygiaverčiai e-prekybos maisto produktais rinkos dalyviai. Mūsų tikslas – pasiūlyti ne tik geriausią technologinių sprendimų visumą, bet ir geriausią pirkėjų aptarnavimą – tai, kas jau tapo svarbiu „Barboros“ konkurenciniu pranašumu Lietuvoje ir Latvijoje“, – sakė T. Kibildis.

2014 metais veiklą pradėjusi „Barbora“ šiuo metu internetu užsakytas maisto ir kasdienes prekes gali pristatyti daugiau nei milijonui Lietuvos gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. 2018 m. balandį įmonė pradėjo veiklą Latvijoje, kur aptarnauja pirkėjus Rygoje, Jūrmaloje, Salaspilyje, taip pat daugelyje aplink Rygą esančių miestų bei gyvenviečių.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 metais siekė 19,9 mln. eurų, Latvijoje – 3,2 mln. eurų be PVM. Planuojama, kad konsoliduoti įmonės pardavimai Lietuvoje ir Latvijoje šiais metais perkops 37 mln. eurų ribą.

E-Maxima Estijoje valdžiusios bendrovės OU „Supersa“ pardavimai 2017 m. siekė 2,2 mln. eurų be PVM ir buvo 56 proc.didesni nei 2016 metais. Planuojama, kad „Barboros“ pardavimai Estijoje 2019 metais augs iki beveik 5 mln. eurų, o konsoliduoti „Barboros“ pardavimai Baltijos šalyse išaugs iki 50 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)