„Kambariai nešvarūs, rankšluosčiai suplyšę, maistas baisus, lėkštės riebaluotos, aptarnavimo jokio“, – nuogąstavo vyras, apsistojęs „Thor by Alkoclar Exclusive“ 5 žvaigždučių viešbutyje.

Anot jo, pasipiktinę ir kiti lietuviai, kurių čia yra maždaug 140, jie visi prašė kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ pakeisti viešbutį. Tačiau prašymai nebuvo išgirsti.

Šiurpina beveik viskas

Susitelkę lietuviai susibūrė ne tik viešbutyje, bet ir feisbuko grupėje „Atostogų košmaras“, kurioje visi dalijasi baisiais vaizdais.

Iš nuotraukų išties matyti, kad sezonas šiame viešbutyje jau seniai pasibaigęs – baldai apiplyšę, gėlės nuvytusios, rankšluosčiai skylėti, tualetai seniai matę šepetį, lubos – kiauros.

„Jūs net neįsivaizduojate, kaip čia viskas atrodo. Kambariai visiškai nevalyti, ant veidrodžio – didžiulės dėmės, stalai apšnerkšti, vaikšto skruzdėlės, pas kažką net tarakonų buvo, todėl jiems jau pakeitė kambarius, – pasakojo Robertas.
Nešvara Bodrumo viešbutyje

– Rankšluosčiai ne tai, kad nusidėvėję, bet visiškai skylėti, lėkštės restorane riebaluotos. Neįsivaizduoju, kaip tai gali būti, juk plovimas turi būti automatizuotos, jos turi blizgėti, o čia – apdaužytos, nešvarios ir dar skirtingų dydžių.“

Tokios 7 dienų atostogos vyrui kainavo 680 eurų, taigi 3 asmenų šeimai jos atsiėjo kiek daugiau nei 2000 eurų.

Vyras tikina prieš rinkdamasis kelionę patikrinęs komentarus apie viešbutį įvairiose svetainėse, tačiau didelio kiekio blogų komentarų nepastebėjęs. Išties populiariame puslapyje „TripAdvisor“ galia pastebėti, kad keliautojai viešbutį įvertino 4 žvaigždutėmis iš 5, 95 žmonėms jis pasirodė puiku arba labai geras, 13 žmonių – siaubingas arba prastas.

„Mes labai pasitikėjome savo agentūra „Tez Tour“, per kurią vykstame atostogų jau kokius 20 metų, o mums ten buvo akcentuota, kad tai tikrai labai geras viešbutis – 5 žvaigždučių.
Nešvara Bodrumo viešbutyje

Drąsiai galiu pasakyti, kad 5 žvaigždutes atitinka tik viešbučio vieta ir gamta aplink. Visa kita yra baisu. Turime nusipirkę ne tai, kad „Viskas įskaičiuota“, bet „Viskas įskaičiuota ultra“ paketą, kur turi būti tiekiami ir importiniai alkoholiniai gėrimai. Tačiau čia tuos pačius kokteilius ar kitus gėrimus pila į vienkartinius puodelius, net indų trūksta.

Matosi, kad sezonas jau pasibaigęs, personalo nėra, o tas, kuris yra – nekvalifikuotas. Prie vienos lietuvės, kuri atkeliavo čia su dukra net kabinėjasi, rodo dėmesį, kurio jos negali atsikratyti“, – piktinasi Robertas.

Reikalauja kito viešbučio

Baisiose sąlygose atsidūrę lietuviai susitelkė ir reikalavo „Tez Tour“ pakeisti viešbutį jau pirmą dieną, tačiau, kadangi atvyko rugsėjo 30 d. – sekmadienį, jiems buvo pareikšta, kad sekmadienį būstinė Bodrume nedirba, todėl reikia sulaukti pirmadienio.

„Šiandien sužinojome, kad perkelti į kitą viešbutį mus gali tik su didelėmis priemokom žmogui – nuo 200 iki 400 eurų.

Pasiieškojome informacijos apie siūlomus viešbučius ir pagal rastus įvertinimus jie turi net blogesnį už šitą, o dar reikėtų primokėti. Labiausia piktina, kad „Tez Tour“ nė nebando kažkaip iš tos situacijos išbristi ar kažką pasiūlyti.

Pradėjome rašyti kolektyvinę pretenziją, tačiau „Tez Tour“ atstovė teigė, kad turime rašyti atskiras pretenzijas. Visi puolėme rašyti, kai kurie skambino į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kur buvo pasakyta, kad tam, jog pretenzija būtų priimta ir pradėta nagrinėti, ją turi pasirašyti kompanijos atstovas.
Nešvara Bodrumo viešbutyje

Paprašius pasirašyti pretenzijas „Tez Tour“ atstovės Bodrume, ji pareiškė, kad yra fizinis asmuo ir ant jokių pretenzijų nepasirašinės. Kai pradėjau ją filmuoti, ji tik nutilo, susikrovė daiktus ir pabėgo. Liudininkų buvo nemažai“, – teigia vyras.

Lietuviai sutarė vis tiek rašyti kolektyvinę pretenziją ir siekti ne tik susigrąžinti pinigus, bet ir gauti kompensacijas. Šiuo metu jų atostogos tik prasidėjo, todėl jie tikisi bent būti perkelti į geresnį viešbutį, nors vilčių mažai.

„Be abejo, bandysime susigrąžinti pinigus, kuriuos mokėjome, taip pat ir kompensacijos reikalausime, nes kai pusę metų planuoji atostogas, jos pavirsta košmaru – labai nefaina“, – nuogąstavo jis.

„Tez Tour“: apie viešbutį ir sezono pabaigą keliautojai įspėjami

„Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė teigė, kad nors viešbutis save pristato kaip 5 žvaigždučių, iš tiesų tai nėra oficialus šios apgyvendinimo įstaigos statusas.

„Minimas viešbutis oficialiai yra nekategorizuotas. Tai nurodyta tiek viešbučio aprašyme internete, tiek keliautojų pasirašytoje sutartyje. Iki šios dienos dėl šio viešbučio nebuvome gavę skundų ar blogų atsiliepimų.

Šiuo metu viešbutyje susidariusi padėtis vertinama, yra nuvykę mūsų atstovai. Palaikomas ryšys su turistais.

Kadangi turistinis sezonas jau į pabaigą, greitai surasti kitą, alternatyvų viešbutį – nėra paprasta. Tačiau dedame visas pastangas, kad situacija būtų išspręsta“, – sakė ji.
Tez Tour

Ji akcentavo, kad šiuo metu sezonas vis dar nėra pasibaigęs, nors iš nuotraukų gali pasirodyti ir kitaip: „Sezoniškumas ir jo specifika kelionių rinkoje yra įprasta. Apie galimą sezoniškumą bei sulig juo mažėjantį paslaugų asortimentą keliautojai įspėjami, taip pat ši informacija nurodoma ir sutartyje. Dažnai sezoniškumas atsispindi ir kelionės kainoje.“

Paklausta, kodėl lietuviai nebuvo perkelti į kitus geresnius viešbučius ir kodėl jie už tai turėtų dar susimokėti papildomai 200–400 eurų, I. Aukštuolytė teigė, kad kol kas situacija tik vertinama.

„Jei kitas, alternatyvus siūlomas viešbutis yra brangesnis, atsiranda kainų skirtumas. Kol kas situacija yra vertinama. Apgailestaujame dėl poilsiautojų patiriamų nepatogumų“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (500)