„Nuoseklų apyvartos augimą lėmė bendrovės sėkmė eksporto rinkose – augantys užsakymų srautai iš esamų klientų ir naujų partnerių, taip pat didėjanti produkcijos su „Audimo“ prekiniu ženklu paklausa“, - sakė „Audimo“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis.
Pasak jo, svarbiausiais bendrovės konkurenciniais pranašumais ir toliau išlieka greitai vykdomi sudėtingi užsakymai ir operatyvus aprangos pateikimas rinkai.
Viena svarbiausių „Audimo“ veiklos plėtros krypčių ateityje – naujų technologijų, skirtų aprangai kurti ir gamybos logistikai valdyti, diegimas. Į pažangias technologijas bendrovė per porą metų planuoja investuoti apie 11 mln. litų.
Šiemet „Audimas“ savo mažmeninės prekybos tinklą Lietuvoje išplėtė dvejomis parduotuvėmis. Šiuo metu aprangą su savo prekiniu ženklu „Audimas“ parduoda visose Baltijos šalyse, jose veikia 21 bendrovės parduotuvė. Dvi parduotuves bendrovė yra atidariusi Estijoje ir tris Latvijoje, likusios veikia Lietuvoje.
„Audimas“ eksportuoja aprangą į Vokietiją, Švediją, Didžiąją Britaniją, Olandiją, Ispaniją ir į kitas šalis.