„Prieš ketverius metus, kai pradėjome organizuoti #SWITCH!, galvojau, kaip galime įkvėpti jaunuolius, kad Lietuva taptų pasaulio startuolių sostine. Startuolių, kurie galėtų dirbti ir užsidirbti, turėtų savo pačių projektų, – atidarydamas renginį sakė Europos Parlamento narys ir renginio iniciatorius Antanas Guoga. – Dabar renginys yra kelis kartus didesnis – ir ne tik skaičiais, bet ir kokybe. Pirmajame renginyje, pakvietę 6 tūkstančius lankytojų, šiemet jų sulaukėme daugiau nei 15 tūkstančių. #SWITCH! pasiekė ir pasaulio rekordą – surengė didžiausią programavimo pamoką, kurioje dalyvavo daugiau nei tūkstantis vaikų. Ir, kas labai svarbu, pritraukėme į Lietuvą investicijų. Labai tikiuosi, kad ir šiemet Silicio slėnio kompanijos nuspręs įsikurti mūsų šalyje.“

Šių metų renginys suskirstytas į 6 dalis, o visų programų ašimi tapo „blockchain“ technologija. Ypatingas dėmesys skiriamas profesionalų daliai, kurioje diskutuojama apie „blockchain“ įtaką pramonės efektyvumui ir skaidrumui, naudą paslaugų ir prekių sektoriuje, praktiniais pavyzdžiais dalijasi šią technologiją logistikos sektoriuje jau taikančios įmonės. Taip pat profesionalų programoje aptariama dirbtinio intelekto progreso sparta ir kryptis, kibernetinis saugumas ir internetinės platformos.

Šiemet vyksiančioje #SWITCH! programoje vyksta ir SMART ENERGY hakatonas. Šiame 24 valandų iššūkyje profesionalai susibūrė į komandas, dalijasi idėjomis ir kuria realius sprendimus naujosios energetikos iššūkiams spręsti. Taip pat šiemet vyksta ir pernai pristatyta #SWITCH! mokslo mugė. Joje Lietuvos ir Danijos švietimo įstaigos pristato technologijų specialybes.

Rugsėjo 20-ąją vyksiančiame modernių technologijų ir verslumo renginyje #SWITCH! lankytojus pasitiko ir technologijų zona, kurioje kiekvienas turi galimybę praktiškai išbandyti technologijas bei inovacijas. Čia yra daugybė atrakcijų: galimybė pasipuošti laikina #tech tatuiruote vos per 1 minutę, apsilankyti ir nusifotografuoti „CyberPunk“ visatoje, sudalyvauti „League of Legends“ žaidimo 1 prieš 1 turnyre, išbandyti 3D spausdintuvą ir jo galimybes, suvaldyti droną ar išbandyti lenktyninių dronų simuliatorių, pasimatuoti virtualios realybės akinius, 3D skenavimą mados ir grožio industrijoje ir kt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)