Jungtinių Valstijų elektroninės prekybos milžinės generalinis direktorius Jeffas Bezosas bando apsispręsti dėl geriausio šio drąsaus ir brangaus sumanymo formato, teigia „Bloomberg“, cituodama kelis šaltinius, susijusius su šiuo iššūkiu.

JAV bendrovė tokias parduotuves be kasininkų, kuriose būtų galima nusipirkti šviežiai paruoštų maisto produktų ar įsigyti kokį užkandį, pavadino „Amazon.Go“. Savo pirmąją parduotuvę be kasininkų „Amazon“ pristatė 2016 metais Sietle, netoli savo būstinės. Nuo tada ji paskelbė atidariusi dar dvi tokio pobūdžio parduotuves Sietle ir vieną - Čikagoje, praneša „Bloomberg“.

Šiose parduotuvėse pirkėjai atsiskaito už pasirinktas prekes per išmaniojo telefono mobiliąją programėlę. Norint čia apsipirkti, svarbiausia turėti išmanųjį telefoną su įdiegta mobiliąja programėle. Pridėjęs jį prie turniketo šalia įėjimo, pirkėjas galės laisvai įžengti į parduotuvės teritoriją ir imti jį dominančias prekes. Programėlė, naudodamasi tokiomis funkcijomis kaip kompiuterinis vaizdų atpažinimas, daviklių sistema bei vadinamojo giliojo mokymo algoritmai, surenka informaciją apie pasirinktus produktus, o pirkėjas, išėjęs iš parduotuvės, gauna žinutę, kad pirkiniai apmokėti per banko kortelę, susietą su jo išmaniuoju telefonu.

„Amazon“ tokią parduotuvę kūrė ketverius metus. Pirmoji tokio pobūdžio parduotuvė atidaryta Sietle 2018 metų sausį.