Restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“, pranešė bendrovė.

Restoranų grupės vadovų teigimu, toks žingsnis - logiškas ir nuoseklus noras kintant laikui šiuolaikiškai, moderniai ir aktualiai interpretuoti etnomotyvus. Tiek restoranų aplinkoje, tiek ir lėkštėje.

Pranešime rašoma, kad įmonė į prekės ženklo, interjero ir meniu pokyčius investavo per 100 tūkst. eurų.

„Atnaujiname savo restoranų interjerą, išgryninome valgiaraštį. Vietoj perteklinio senovinių rakandų demonstravimo svečiams siūlome laiką leisti neperkrautos, tradicinę lietuvių pasaulėjautą atspindinčios simbolikos fone. Siekiame parodyti, kad šiuolaikiškai interpretuota etnokultūra su savo tradiciniu kulinariniu paveldu gali būti nenuobodi, moderni, skoninga ir subtili“, - pranešime cituojamas restoranų grupės „Etno dvaras“ rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius.

Restoranuose dabar demonstruojami žinomų menininkų kūriniai – tautodailininkių Marijos Liugienės ir Danutės Norvaišienės šiaudiniai sodai, grafikės Eglės Vertelkaitės specifine senovine stilistika kurti piešiniai, kitos etnografinio paveldo detalės, išreiškiančios senąją Lietuvos bei atskirų jos regionų gyventojų pasaulėjautą.

Prekinio ženklo keitimą lydi ir restoranų tinklo plėtra. Naujas restoranas atidarytas Vilniaus prekybos centre „Ozas“.

Pernai restoranai pasiekė 5 mln. eurų apyvartą, arba 12 proc. didesnę nei 2016 m, restoranuose apsilankė per 750 tūkst. žmonių.