Ne vienas kėlė klausimą, ar tai „Crocs“ pabaiga.

„Klaidingas pavojaus signalas: mes niekur nedingsime“, – atsakydama vienam sunerimusiam pirkėjui rašė įmonė Twitter.

Anot pranešimo, skirto įmonės pajamoms 2018 metų antrajame ketvirtyje apžvelgti, „Crocs“ uždaro savo paskutinę gamyklą, kad „supaprastintų verslą ir pagerintų pelningumą“.

Tačiau „Open24” vadovas Justas Mačionis, oficialus „Crocs“ atstovas Baltijos šalyse ramino, kad tai tikrai nereiškia „Crocs“ pabaigos.

„Diskusijas sukėlusi naujiena apie „Crocs“ gamyklos uždarymą Italijoje yra tik dėmesio atkreipimas į vieną iš antro ketvirčio finansinės ataskaitos aspektų, kuris neparodo visos „Crocs“ situacijos rinkoje.

Šeštą ketvirtį iš eilės augančios pajamos, kurios viršija išsikeltus lūkesčius, įmonę veda pelninga kryptimi, tačiau pokyčiai kyla dėl kitų aplinkybių ir juos versle daryti reikia. Uždaroma gamykla Italijoje nėra paskutinė gamykla, kurioje gaminama „Crocs“ avalynė.

Didelė dalis produkcijos pagaminama partnerių gamyklose, kuriose gamyba ir bus tęsiama. Tai yra vienas iš žingsnių tam, kad procesai būtų efektyvesni, o klientai ir toliau galėtų džiaugtis pačiais komfortiškiausiais batais pasaulyje“, – sakė jis.

J. Mačionio teigimu, žvelgiant į „Crocs“ rezultatus Baltijos šalyse, matyti labai panašūs procesai, kurie vyksta ir globaliai.

„Nuolat daug dėmesio skiriame verslo optimizavimui, kaštų mažinimui. Per pastaruosius metus uždaryta po dvi nuostolingas parduotuves Lietuvoje ir Latvijoje, tačiau tuo pačiu investavome į tas, kuriose pardavimai labai sparčiai auga – iš prekybos salų persikėlėme į parduotuves, tuo siekdami klientams suteikti daugiau apsipirkimo patogumo ir pristatyti platesnes „Crocs“ kolekcijas.

Ypač džiaugiamės naujų kategorijų augimu. „Crocs“ jau seniai ne tik klumpės, o pastaraisiais metais ypatingai stiprios basučių, sportbačių ir „laivelių“ kolekcijos, kurios pirmą pusmetį padėjo augti net 36 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Net dvi parduotuvės Lietuvoje rikiuojasi trejetuke tarp labiausiai augančių prekybos taškų visoje Europoje. Tai tik įrodo, kad veikla juda į priekį, pirkėjai gali būti ramus – „Crocs“ tikrai niekur nedings. Tačiau mes ir esame tam, kad stebėtume klientų poreikius ir lūkesčius ir juos atlieptume – laiku ir vietoje pasiūlytume tai, ko klientui reikia. Netolimuose planuose didžiausios parduotuvės atidarymas, galbūt nauji pardavimo taškai“, – teigė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)