„Rinkliavos įstatymai to nenumato, kad (būtų, - ELTA) kompensuojama vartotojams ar rinkliava sumažinta, tačiau noriu pažymėti, kad visos šiukšlės buvo sutvarkytos, išvežtos, atitinkamai vežėjams pagal sutartis pritaikytos sankcijos“, - Eltai kalbėjo J. Morkūnas.

Jis taip pat pridūrė, kad dabar paslaugos kokybė yra pagerėjusi, o išrašytos sąskaitos - žymiai mažesnės.

Į klausimą, kada Vilniaus miesto savivaldybė pateiks atsakymą Valstybei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT), kuri kreipėsi prašydama atsakyti, kaip bus kompensuojami gyventojų patirti nepatogumai, J. Morkūnas sakė, kad atsakymas bus pateiktas įstatymo numatyta tvarka - per 20 darbo dienų.

„Žinome tą raštą, VVTAT pranešė, kad skundų gavo, ir jie nėra įgalioti jų nagrinėti, tačiau nė vieno skundo jie mums nepersiuntė tuo metu (kai komunalinės atliekos nebuvo vežamos, - ELTA)“, - kalbėjo J. Morkūnas.

VVTAT liepos 17 dieną kreipėsi į Vilniaus savivaldybę su prašymu informuoti, kaip bus kompensuojami gyventojų patirti nepatogumai tuo laiku, kai komunalinės atliekos nebuvo kokybiškai tvarkomos.

ELTA primena, kad nuo gegužės 1 dienos Vilniuje įsigaliojo nauja atliekų surinkimo ir tvarkymo sistema, kuri sulaukė daug kritikos, nes dalis atliekų nebuvo vežamos laiku.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)