"Kad bankai atsakinėja į klientų laiškus nevienoda sparta, o atsakymai skiriasi kokybe, nėra netikėta. Stebina tai, kad daug bankams siunčiamų laiškų apskritai lieka neatsakytų", - sakė MBS Verslo konsultacijų padalinio vadovas Vidas Danielius.

Pasak jo, tyrimas taip pat parodė, kad tik nedaugelis bankų turi nustatę elektroniniu paštu siunčiamų laiškų formato ar stiliaus reikalavimus.

Nustatyta, kad lyderio pozicijos pagal atsakomumą į klientų užklausas Lietuvoje priklauso bankui "Nord/LB Lietuva" (atsakomumas 75 proc.), "Parex" (69 proc.) ir "Sampo" (65 proc.) bankams.

Kiek daugiau nuo jų atsiliko "Hansabankas" (63 proc.), "Nordea" (60 proc.), bankas "Snoras" (60 proc.). Paskutiniąsias vietas užėmė SEB Vilniaus bankas (54 proc.), Šiaulių bankas (53 proc.), Medicinos (43 proc.) ir Ūkio (33 proc.) bankai. Vidurkis siekė 58 procentus.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją