Įmonės vadovas Vidmantas Dambrauskas, taip pat vadovaujantis BKT, BNS sako, kad nuspręsta šio verslo nebevystyti.

„Naujiena yra tokia, kad nusprendėme nedalyvauti tame biznyje, tas klausimas yra uždarytas. (...) Tiesiog nusprendėme nedalyvauti todėl, kad per daug rizikinga. Pirminiai žingsniai buvo padaryti, bet didelių perspektyvų nematome, per didelės rizikos“, – BNS sakė V. Dambrauskas.

Praėjusių metų pabaigoje įregistruota I. Udovickio valdoma „Naftos regeneracijos grupė“ ketino transportuoti, sandėliuoti ir regeneruoti naftos produktus. Šių metų pradžioje V. Dambrauskas BNS negalėjo atskleisti, kuo konkrečiai užsiims bendrovė, ir žadėjo daugiau informacijos pateikti metų pabaigoje, kai ji turėjo pradėti veiklą.

Vyriausybinė Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisija pernai gruodį nesuteikė leidimo BKT nuomotis nedidelį sklypą Klaipėdos uoste, motyvuojant tuo, jog ji gali turėti nacionalinio saugumo riziką didinančių ar keliančių grėsmę ryšių su Europos Sąjungai ir NATO nepriklausančių užsienio valstybių institucijomis ar asmenimis.

Klaipėdos uoste šiuo metu veikia dvi naftos produktų krovos įmonės – valstybės kontroliuojama „Klaipėdos nafta“ ir koncerno „Achemos grupė“ valdomas Krovinių terminalas.

Terminalą I. Udovickis (70 proc. akcijų) valdo kartu su Baltarusijos trąšų gamintoja „Belaruskalij“ (30 proc.) – jos produkcija sudaro 98 proc. visos terminalo krovos. Be to, verslininkas kontroliuoja krovinių vežimo kompaniją „Gargždų geležinkelis“ – ji gabena krovinius tik Klaipėdos uoste.

I. Udovickio šeima taip pat valdo ir logistikos įmonę „Ferteksos transportas“ – iš jos užsakymų BKT gauna didžiąją dalį pajamų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)