Svarbu nuoseklumas
Socialinis tinklas „LinkedIn“ vis garsiau ir dažniau tituluojamas profesionalų baze, tačiau ne mažiau svarbu suprasti, kad jis gali sėkmingai veikti ir kaip verslo reprezentacinė erdvė, tik svarbu žinoti pagrindinius pasiruošimo žingsnius. Bendrovės „Httpool“, atstovaujančios socialiniams tinklams „LinkedIn“, „Twitter“, „Snapchat“, „Spotify“, „WeTransfer“, „TripAdvisor“ ir kt., vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas įsitikinęs, kad, kaip ir visuose tinkluose, „LinkedIn“ taip pat turi karaliauti turinys.
Nugali turinys
Kalbėdama apie turinį, Š. Sakalauskui pritaria ir kūrybos agentūros „BigNow“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė. Ji teigia, kad visų svarbiausia prieš publikavimą patiems tikėti savo kuriamu turiniu ir jo sėkme.
Panašiai apie sėkmę ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir „Google“ paieškos sistemos pozicijose kalba „RAIBEC | Be efficient online“ SEO specialistas Tomas Morkūnas. Anot jo, norint iškilti į aukštas paieškos pozicijas, svarbus įdirbis ir kokybė visomis prasmėmis.
Jam antrina kolega, RAIBEC vadovas Remigijus Kuliešius, pabrėždamas reprezentatyvumo svarbą populiariausiuose tinkluose.
Lengviau nei realybėje
Socialiniai tinklai jau seniai tapo tiltais, jungiančiais vartotoją ir verslą, nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje jis būtų. Tam šiuo metu, ko gero, labiausiai praverčia verslo jau pamėgtas „Facebook“ tinklas. Anot rinkodaros agentūros „Berklis“ vadovės Evelinos Tamulaitienės, čia vartotoją pasiekti kur kas paprasčiau nei realybėje.
Aiškūs žingsniai
E. Tamulaitienė pradedantiesiems verslininkams pateikia tris pirmuosius žingsnius, pradedant savo veikla „Facebook“ tinkle. „Pradedančiajam verslui svarbiausia nusistatyti savo „Facebook“ kampanijos tikslą. O nusistačius dar ir gerai jį suvokti. Ir ar „Facebook“ tikrai būtent ta vieta tikslui pasiekti? Tarkim, jeigu verslo atstovas tikisi per vieną kampaniją surinkti 100 tūkst. savo puslapio sekėjų, reikėtų suvokti, kad tai didelis tikslas, kalbant apie Lietuvos rinką, ir kad tokie tikslai siekiami po žingsnį, nusistačius tinkamą „Facebook“ strategiją. Tai apima ir visus tikslus, susijusius su dideliais pinigais. Apskritai pirmąją kampaniją rekomenduočiau laikyti bandomąją, nes „Facebook“ vartotojai gali nustebinti“, – pataria pašnekovė.
Kiti du žingsniai, pasak jos, turėti veiksmų planą ir turinio bei kainodaros strategiją bent dviem mėnesiams į priekį. „Reikėtų atsakyti sau į šiuos klausimus: kaip atrodys jūsų pranešimai? Kaip dažnai juos skelbsite? Kaip bendrausite su savo sekėjais? Kas administruos ir analizuos puslapį? Ar bus žmogus, kuris greitai sureaguotų ir atrašytų į užklausas? Daugybė verslininkų net neįsivaizduoja, kad didžioji prekyba „Facebook“ kanalu vyksta vėlų vakarą.
Verta prisiminti ir tai, kad vakariniai pirkėjai yra „just do it“ tipo, t. y., jeigu jiems iš karto niekas neatrašys, jie kitą dieną gali ir nenupirkti. Kalbant apie turinį ir kainodarą, ypač svarbu neišprotėti kišant tik akcijas. Geriau veikti pagal kruopščiai apgalvotą kainos strategiją. Ją visada rekomenduoju skaidyti į planus arba ankstyvąsias registracijas. Kalbant trumpiau, kas nuperka anksčiausiai, tas gauna daugiausia, kas vėliau, tas mažiau. Pavyzdžiui, kas anksčiausiai nusiperka bilietą į renginį, gauna didžiausią nuolaidą, vėliau pirkdamas jau turi mokėti daugiau. Ši sistema tobulai veikia. O jeigu turinio pateikimo strategijoje dar nepamiršite išlaikyti riboto termino ir laiku išlįsti su riboto termino priminimų skelbimais, pinigų mašina pradės veikti labai efektyviai“, – atskleidžia E. Tamulaitienė.
Ekspertų patarimai
Gegužės 30–31 d. vyksiančiame #LAUNCH2018 savo įžvalgomis dalysis patyrę verslo, rinkodaros, teisės ir kitų sričių specialistai, pranešimus pristatys daugiau nei 20 ekspertų, vyks aštuonių sričių mokymai, aprėpiantys visus socialinius tinklus ir jų subtilybes.
Renginį organizuoja „BZN start“ ir ilgamečiai draugai: „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), advokatų kontora PRIMUS, skaitmeninės rinkodaros agentūra RAIBEC, „Socialus marketingas“, Socialinių mokslų kolegija, SEO ir interneto rinkodaros mokymų agentūra „SEO akademija“, naujienlaiškių platforma „Omnisend“, spaudos paslaugų bendrovė „Spaudos departamentas“, naudingas ir sveikas užkandis biuro darbuotojams „Snack box” ir projekto informacinis draugas – skaitomiausias naujienų portalas DELFI.