Smulkus akcininkas spaudžia greitojo maisto milžiną „parodyti lyderystę dėl plastikinių šiaudelių atsisakymo“. Keithas Schnipas nori, kad bendrovė praneštų apie grėsmes verslui, jeigu šiaudeliai ir toliau bus naudojami.

Visgi „McDonald`s“ teigia, kad toks žingsnis nereikalingas. K. Schnip`o pasiūlymas buvo paskelbtas balandį. Jis tikina, kad „McDonald`s“ gali susidurti su vartotojų pasipriešinimu dėl su aplinkosauga susijusių priežasčių.

„Augantis pasaulinis vartotojų judėjimas priešinasi plastikinių šiaudelių naudojimui, nes jie tampa šiukšlėmis ir kenkia jūrų gyvybei“, - teigima K. Schnipo pasiūlyme.

„YouTube“ vaizdo įrašas apie plastikinį šiaudelį, išimtą iš jūrinio vėžlio šnervės, sulaukė 15,8 mln. žmonių peržiūrų. Šis 2015 metų vaizdo įrašas ir plastikinių šiaudelių paplitimas jūrų atliekose paskatino vartotojus Jungtinėse Valstijose, Kanadoje ir Europoje prašyti restoranų ir kitų pardavėjų atsisakyti minėtų šiaudelių.

Vis dėlto greitojo maisto milžinas ragina akcininkus balsuoti prieš pasiūlymą.

„Prašomas įsipareigojimas nereikalingas mūsų dabartinei praktikai ir iniciatyvoms, jis nėra naudingas bendrovei, mūsų klientams ir akcininkams. Tai - išteklių švaistymas“, - teigia „McDonald`s“ valdyba.

„McDonald`s“ tikslai jau numatyti iki 2025 metų, visos pakuotės, įskaitant šiaudelius, bus gaminamos iš perdirbtų, atsinaujinančių ar sertifikuotų šaltinių.

Jungtinėje Karalystėje, bendrovės teigimu, bus laipsniškai atsisakoma plastikinių šiaudelių naudojimo.

Vartotojų nerimas dėl užterštumo plastiku auga, prie to prisideda ir šviečiamosios televizijos programos.

Balandį daugiau negu 40 bendrovių pasirašė paktą ir įsipareigojo per ateinančius septynerius metus sumažinti plastikinę taršą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)