„Lietuvos pajūryje atostogauja daug klientų iš Vilniaus ir Kauno, tad sekame paskui juos, o kartu turėsime galimybę savo paslaugą pasiūlyti išbandyti ir čia vasarojantiems kitų Lietuvos miestų gyventojams“, - sako „Barboros“ direktorius Tomas Kibildis.

Kaip pasakoja „Barboros“ direktorius, užsakymai į Palangą ir Šventąją specialiai maistui vežti pritaikytais automobiliais bus gabenami iš Klaipėdos, kur didžiosiose „Maxima“ parduotuvėse yra įrengti „Barboros“ prekių surinkimo ir skirstymo centrai.

T.Kibildis prognozuoja, jog vasarą, pradėjus aptarnauti klientus didžiuosiuose šalies kurortuose, „Barboros“ pirkėjų užsakančių prekes mobiliąja programėle skaičius pirmą kartą viršys perkančiųjų kompiuteriais.

„Maxima grupei“ priklausanti „Barbora“ šiuo metu Lietuvoje turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šį pavasarį „Barbora“ taip pat pradėjo teikti maisto ir kasdienių prekių užsakymo internetu bei pristatymo į namus paslaugą ir Latvijos sostinėje Rygoje.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m. siekė 19,9 mln. EUR.