Ant naujo pastato besipuikuojantis Varle.lt logotipas kartu su žinomų kitų prekės ženklų logotipais: „Samsung“, „Lenovo“, „Xiaomi“, „Bosch“ yra nestandartinis sprendimas, o priežastis slypi naujoje „ShowRoom“ koncepcijos parduotuvėje Baltijos šalyse.

350 kv. metrų prekybos plotą (dar 300 kv. metrų – sandėlys) užimanti nauja parduotuvė įsikūrusi Ukmergės g.

„Per atidarymą mūsų „ShowRoom“ sulaukė apie 4000 lankytojų. Kalbant apie pardavimus atidarymo dieną – jie gerokai viršijo lūkesčius“, – pranešime cituojamas Varle.lt komercijos direktorius Marius Butauskas.

„Žmonėms vis dar patinka galimybė ateiti į fizinę parduotuvę, apžiūrėti ir išbandyti prekes, pasitarti ir pasiderėti dėl kainos ir žinoma, nemokėti už pristatymą. Ir savaime suprantama, žmonėms nepatinka laukti, ypač jei tai susiję su paskutinės minutės dovanų pirkimu. Nuo šiol turime galimybę pasiūlyti klientams apžiūrėti, išbandyti ir įsigyti vietoje norimas prekes,“ – pasakojo M. Butauskas.

Naujoje Varle.lt „ShowRoom“ parduotuvėje skirtas ypatingas dėmesys populiariems elektronikos ir buitinės technikos prekėms. Parduotuvėje įrengtos atskiros zonos, tarsi gamintojų mini-parduotuvių salelės. Įrengta „Xiaomi“ produktų zona yra pirmoji oficiali tokio tipo zona Baltijos šalyse.

Vilniuje veikia trys prekių atsiėmimo taškai: „ShowRoom“ – Ukmergės g. 241, S. Žukausko g. 41 (Šiaures miestelis) bei A.Tumėno g. 4 (Vilniaus Vartai).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)