Pasak „MV Group Production“, kuriai priklauso trys alkoholinių gėrimų gamyklos „Stumbras“, „Alka“ ir „Anykščių vynas“, generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, šiemet, palyginti su praėjusiais metais, investicijos į rinkodara užsienyje dvigubėja, atitinkamai su užpernai - trigubėja.

2019-2020 metais, pagal šiandieninius bendrovės planus, investicijos į valdomų prekių ženklų rinkodara užsienyje kasmet augs maždaug po 30 proc.

Didžiausią prioritetą tarp užsienio šalių bendrovė skiria kaimynų rinkoms, Latvijai ir Estijai, taip pat Jungtinei Karalystei, Ukrainai, Lenkijai.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)