"Šiemet mums pavyko padidinti pardavimus esamiems klientams - aukštos kokybės ir pripažintų prekinių ženklų marškinių pirkėjams", - sakė "Vilkmos" generalinė direktorė Eglė Gruodienė.

"Vilkmos" pranešime spaudai teigiama, kad įmonė šiemet pagamino 725 tūkst. vienetų gaminių.

Bendrovė gamina produkciją tokiems garsiems prekės ženklams atstovaujantiems pirkėjams, kaip "Faconnable", "Eton", "Marks & Spencer", "Burberry" ir "Ted Baker".

"Vilkma" per šiuos metus planuoja pasiūti beveik 1 mln. aukštos kokybės vyriškų marškinių ir pasiekti 17,8 mln. litų pardavimus - 17,1 proc. didesnius nei pernai.

2004-aisiais įmonė pardavė produkcijos už 15,334 mln. litų - 21,6 proc. daugiau negu 2003 metais (12,61 mln. litų). Pernai "Vilkma" uždirbo 128 tūkst. litų audituoto grynojo pelno, užpernai - 135 tūkst. litų.

Pagrindiniai "Vilkmos" akcininkai - Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas, valdantis 49 proc. akcijų, bei fondas "Scandinavian Baltic Development" (43,37 proc.). Šis likviduojamas fondas ieško pirkėjo valdomam "Vilkmos" akcijų paketui.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją