"Vilkmos" pranešime spaudai teigiama, kad įmonė šiemet pagamino 725 tūkst. vienetų gaminių.
Bendrovė gamina produkciją tokiems garsiems prekės ženklams atstovaujantiems pirkėjams, kaip "Faconnable", "Eton", "Marks & Spencer", "Burberry" ir "Ted Baker".
"Vilkma" per šiuos metus planuoja pasiūti beveik 1 mln. aukštos kokybės vyriškų marškinių ir pasiekti 17,8 mln. litų pardavimus - 17,1 proc. didesnius nei pernai.
2004-aisiais įmonė pardavė produkcijos už 15,334 mln. litų - 21,6 proc. daugiau negu 2003 metais (12,61 mln. litų). Pernai "Vilkma" uždirbo 128 tūkst. litų audituoto grynojo pelno, užpernai - 135 tūkst. litų.
Pagrindiniai "Vilkmos" akcininkai - Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas, valdantis 49 proc. akcijų, bei fondas "Scandinavian Baltic Development" (43,37 proc.). Šis likviduojamas fondas ieško pirkėjo valdomam "Vilkmos" akcijų paketui.