Pirmoji parduotuvė duris atvers jau gruodį prieš šv. Kalėdas – Marijampolėje, o šiuo metu bendrovė intensyviai ieško darbuotojų tiek Suvalkijos sostinėje, tiek Kaune.

„Pepco“ Vidurio ir Rytų Europos vykdomasis direktorius Marcinas Stanko DELFI sutiko papasakoti, kaip įmonei sekasi Lietuvoje, kokių patalpų ieškoma ir kaip ruošiamasi nustebinti lietuvių pirkėjus.

Per trejus metus – 50 parduotuvių

Pigių drabužių ir namų apyvokos prekių tinklas per trejus metus viso planuoja atidaryti 50 parduotuvių.

Pirmosios dvylika bus atvertos kas mėnesį, pradedant nuo gruodžio mėnesio.

„Lietuva buvo natūralus žingsnis vystant „Pepco“ prekių ženklą. Esame įsteigę parduotuves šešiose centrinės Europos šalyse – Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje. Rugsėjį pirmosios parduotuvės atvers duris Slovėnijoje.

Foto: Romas Sadauskas-Kvietkevičius

Lietuvos rinka siūlo plačias perspektyvas, matome čia aukštą potencialą, kadangi ekonomika stabiliai auga.

Esame laimingi, kad paskelbę apie atėjimą sulaukėme itin pozityvios reakcijos. Taip pat Lietuvą mes matome kaip galimybę tolesnės plėtros vystymui kitose Baltijos šalyse “, – sakė jis.

Ieško patalpų ir darbuotojų

M. Stanko pažymėjo, kad pirmoji parduotuvė duris atvers Marijampolėje prieš pat didžiąsias metų šventes, todėl lankytojai spės pasinaudoti šventiniais pasiūlymais. Kitos parduotuvės 2018 metų pradžioje turėtų būti atidarytos Kaune, Panevėžyje ir Vilniuje.

„Mes vis dar ieškome potencialių prekybos vietų, kur galėsime įkurti 50 parduotuvių pagrindiniuose Lietuvos miestuose. Taip pat jau paleidome lietuvišką prekybos tinklo interneto puslapį“, – informavo jis.

Verslininkas pažymėjo, kad ieškomos 550 kv. metrų siekiančios patalpos, turinčios atitikti tam tikrus kriterijus: „Pastatai turi kuo labiau atitikti stačiakampio formą, būti gero bendro techninio stovio.“

Jis taip pat atskleidė, kad šiuo metu ieškoma darbuotojų Kaune ir Marijampolėje, o po dviejų mėnesių tikisi būti pilnai pasiruošę pirmosios parduotuvės atvėrimui Marijampolėje.

Žada žemas kainas

Kol kas su iššūkiais bendrovė nesusiduria, ir viskas eina sava vaga.

M. Stanko žadėjo lietuviams siūlyti mažas kainas, platų prekių asortimentą.

Suvalkų „Pepco“ parduotuvė
Foto: Romas Sadauskas-Kvietkevičius

Pačios bendrovės puslapyje rašoma, kad pirmosios 14 parduotuvių buvo atidarytos Lenkijoje – Poznanėje, Gdanske.

Nuo 2013 m. parduotuvių tinklas išsiplėtė į užsienį – Čekiją ir Slovakiją, 2015 m. atidarytos parduotuvės Vengrijoje ir Rumunijoje.

2016 m. buvo atidaryta tūkstantoji parduotuvė, dabar Europoje veikia daugiau nei 1000 šio prekybos tinklo parduotuvių.

Vien Poznanėje, Lenkijoje įsikūrusioje būstinėje dirba daugiau nei 450 darbuotojų, prekybos tinklas sukūrė daugiau nei 9000 darbo vietų visoje Europoje.