Ne vienas DELFI skaitytojas pasidalijo nuostaba, kad įprastinėse apsipirkimo vietose negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortele.

Vilnietis Tomas pasakojo, kad dažniausiai renkasi tokias vietas, kur galima atsiskaityti ir ne grynais pinigais.

„Bet vakar vakare užsukęs į piceriją „Submarinas“ prie Seimo nustebau, kai padavėjai perspėjo apie gedimą. Tačiau dar labiau nustebau, kad pakeliui namo kortele negalėjau atsiskaityti ir prekybos centre „Čia“.

Paklausiau pardavėjos, ar ilgai vyksta tokie trukdžiai, ji pažiūrėjo į mane kaip į visišką neišmanėlį: jūs ką nežinot, pusėj Lietuvos kortelės neveikia? Dar paklausiau, ar čia ryšys, ar kas su banku, bet atsakė nežinanti“, – pasakojo vyriškis.

Neringa pirmadienio vakarą ketino apsipirkti vienoje iš Vilniaus „Senukų“ parduotuvių:

„Prisikroviau visko pilną vežimą. Ir tik atvažiavusi prie kasos sužinojau, kad štai sumokėti galima tik grynaisiais pinigais. Teko viską palikti, nes piniginėje be kortelės buvo likę tik keli centai.“

Skaitytojai taip pat pasakojo pirmadienį vakare negalėję kortelėmis atsiskaityti ir kai kuriose parduotuvėse, vaistinėse, kavinėse ir baruose.

SEB banko atstovė žiniasklaidai Jovita Bazevičiūtė pripažino, kad vakar fiksuotas gedimas, tačiau nedetalizavo, kokio masto:

„Dėl tiekėjo paslaugų sutrikimų vakar vakare kai kuriems mūsų banko klientams kurį laiką galėjo kilti trukdžių atsiskaitant mokėjimo kortelėmis tam tikrose prekybos ir maitinimo paslaugų vietose.

Pasiimti grynųjų pinigų naudojantis SEB bankomatais arba banko skyriuose buvo galima kaip įprastai. Sutrikimus tiekėjas greitai pašalino vakar vakare ir nuo to laiko atsiskaitymai vyksta be trikdžių. Atsiprašome klientų, kurie galėjo patirti laikinų nepatogumų.“

DNB banko komunikacijos vadovas Valdas Lopeta buvusią situaciją pakomentavo taip:

„Vakar, maždaug nuo 17 val. prasidėjo trukdžiai atsiskaitant vieno iš mūsų partnerių – „Ashburn International“ mokėjimo terminaluose. Trukdžiai tęsėsi kelias valandas, kol tiekėjas pašalino nesklandumus ir atkūrė stabilią veiklą.

Gali būti, kad dėl šios priežasties dalis bankų klientų tuo metu negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis būtent šio tiekėjo mokėjimo terminaluose. Iš tiekėjo sulaukėme pažado, jog bus imtasi visų reikiamų techninių ir administracinių priemonių, kad tokių nesklandumų nepasitaikytų ateityje.“

„Swedbank“ atstovai tvirtino, kad atsiskaitymai per šio banko mokėjimo terminalus vakar sutrikę nebuvo.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacijos vadovas Germanas Kavalskis taip pat išsamiau nekomentavo, kodėl strigo grupės bendrovės „Ashburn International“ teikiamos mokėjimų aptarnavimo paslaugos.

„Dėl paveiktų klientų kiekio, kaip minėjau, šios informacijos atskleisti negalime, nes mus saisto konfidencialumo įsipareigojimai.

Tokie sistemos gedimai pasitaiko ypač retai, todėl galime tik išreikšti apgailestavimą, kad dalis vartotojų susidūrė su laikinais nesklandumais ir negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis.

Tačiau šis gedimas buvo operatyviai pašalintas ir tos pačios dienos bėgyje atsiskaitymo galimybės buvo atstatytos“, – komentavo atstovas.

Beje, pirmadienį buvo panaikinta krašto apsaugos ministro Raimundo Karoblio feisbuko paskyra. Šiemet ne kartą buvo vykdomos programišių atakos prieš Lietuvos institucijų interneto puslapius.

Lietuvos banko duomenimis, šalyje yra išduota per 3,3 mln. mokėjimo kortelių, o veikiančių jų skaitytuvų yra per 50 tūkst.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)