Po sandorio, kurio vertė neskelbiama, V. Balčiūnienė padidino turėtą 33 proc. akcijų paketą iki 90 proc. Kitas akcijas valdo bendrovės projektų direktorius Mantas Garlauskas.

Pasak V. Balčiūnienės, nuo šiol „Publicum Events” rinkoje veikia savarankiškai nauju - agentūros „UP” vardu. Pagrindinę agentūros veiklą ir toliau sudarys įvykių kūrimo, rinkodaros projektų įgyvendinimo ir su tuo susijusios visos komunikacijos paslaugos.

„Per dešimt veiklos metų kartu su kitais grupės profesionalais mes iš renginių organizatorių sėkmingai tapome įvykius ne tik valdančia, bet pirmiausiai - juos ir visą komunikacinę aplinką kuriančia komanda”, - sako V. Balčiūnienė.

Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, šis sandoris - vienas iš žingsnių, įgyvendinant strateginį grupės veiklos išgryninimo ir plėtros planą.

„Toliau nykstant riboms tarp komunikacijos ir rinkodaros disciplinų, svarbu laiku suvokti ribą, ties kuria paslaugas reikia integruoti, o ties kuria - leisti vystytis savarankiškai”, - sako R. Jarmalavičius.

Pasak jo, šis sandoris yra naudingas ir svarbus abiem pusėms.

„Įvykių rinkodaros agentūrai atsiveria naujos bendradarbiavimo ir veiklos galimybės, o mūsų grupei tai leidžia koncentruoti dėmesį svarbiausių komunikacijos ir rinkodaros disciplinų integracijai ir vystymui grupėje”, - sako R. Jarmalavičius.

„Publicum” grupė toliau vienija penkias svarbiausių komunikacijos disciplinų bendroves - strateginės komunikacijos agentūrą „Publicum PROI Worldwide“, komunikacijos planavimo bendrovę „Arena Media“, kūrybinės reklamos agentūrą „Love“, finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovę „Socialus marketingas“.

Iš viso grupės įmonėse dirba per 90 darbuotojų. Tarp didžiausių grupės įmonių klientų - „Samsung“, „Tele2“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „DNB bankas“, „Inchcape“, „Mars“, „Pieno centras“, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.

Grupės įmonių bendros pajamos 2016 metais išliko stabilios - viršijo 8,6 mln. eurų, tuo tarpu tiesioginės pajamos padidėjo 15 proc. ir siekė 3,6 mln. eurų.

„Publicum Events“ apyvarta praėjusiais metais sudarė 1,042 mln. eurų - beveik 15 proc. daugiau nei 2015 m., tiesioginės pajamos padidėjo 1 proc. - iki 347 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją