Apie tai rašo „Reuters“, remdamiesi tyrimų įmonės „Kantar Worldpanel“.

Bendrovė praneša, kad „Lidl“ pardavimai per pastaruosius tris mėnesius, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, šalyje išaugo 18,9 proc.

Tuo tarpu „Lidl“ konkurento „Aldi“ pardavimai Didžiojoje Britanijoje išaugo 17,2 proc. bei tinklui suteikė 7 proc. visos Didžiosios Britanijos mažmeninės rinkos.

Pardavimai augo ir vadinamajame šalies mažmenininkų didžiajame ketverte - „Tesco“, „Sainsbury's“, „Asda“ ir „Morrisons“, nepaisant to, visi šie tinklai šiuo metu turi mažesnę rinkos dalį, nei turėjo tuo pat metu pernai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)