Anot naujosios įstaigos vadovės, artimiausiu metu, bus pristatyta atnaujinta Lietuvos eksporto strategija, o rudenį - „Eksporto gidas“.

„Įmonėms reikėtų pagalvoti apie savo konkurencingumo didinimą eksporto rinkose. Jau nuo pat produkto kūrimo pradžios reikėtų galvoti apie tai, kaip jis turėtų būti orientuotas į tam tikrą rinką. Mūsų silpnoji vieta - prekių ženklai. Kiek turime įmonių, eksportuojančių savo prekės ženklo produkciją? Labai mažai. Kuriant produktą, reikia jį kurti Vokietijos, Lenkijos, Pietų Korėjos ir pan. rinkai -1, y. konkrečiai rinkai. Įmonėms reikia labai daug žinių apie tas rinkas, o mūsų misija - suteikti informacijos apie atskiros rinkos sąlygas, prekybos taisykles, reikalavimus, kultūrinę aplinką“, - interviu „Lietuvos žinioms“ sakė D.Kleponė.

Anot jos, rugsėjį įstaiga ketina pristatyti „Eksporto gidą“, kuriame eksportuojančiam verslui elektroninėje erdvėje bus sutelkta visa reikalinga informacija.

BNS primena, kad D.Kleponė „Versliai Lietuvai“ pradėjo vadovauti nuo birželio 22 dienos. Naujojo „Verslios Lietuvos“ vadovo konkursas paskelbtas balandžio viduryje po to, kai pareigas dėl šeimyninių priežasčių paliko Rūta Pentiokinaitė.

47-erių D.Kleponė iki šiol dirbo verslo vystymo konsultante Austrijoje įsikūrusioje tarptautinėje klientų pirkimų duomenų analizės ir lojalumo paslaugų kompanijoje „C3 Loyalty services“. Lietuvoje ji yra vadovavusi aktyvaus laisvalaikio ir sportinės aprangos gamybos įmonei „Audimas“ ir „Utenos trikotažo“ grupei priklausančiai drabužių siuvimo bendrovei „Šatrija“.

„Versli Lietuva“ padeda verslo bendrovėms kurtis ir plėstis Lietuvoje - teikia mokymų, konsultacijų ir verslo partnerių paieškos paslaugas.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)