Rugpjūčio 24-28 dienomis vykusios apklausos duomenys rodo, jog loterijos bilietus kas savaitę perka 19 proc. šalies gyventojų, kurių amžius 16-74 metai. 17,9 proc. respondentų teigė loterijos bilietus perkantys kas mėnesį, 16,2 proc. - kartą per pusmetį, 15,4 proc. - rečiau nei kartą per pusmetį.

Aktyviausi loterijų bilietų pirkėjai yra 55-64 metų respondentai - šioje amžiaus grupėje kas savaitę loterijos bilietus teigė perkantys 27,2 proc. respondentų. Mažiausiai loterijose dalyvauja 16-24 metų šalies gyventojai - kas savaitę laimę loterijose bando 12 proc. šios amžiaus grupės apklaustųjų.

Loterijose bilietus dažniau perka mažų miestelių gyventojai, turintys bendrą vidurinį išsilavinimą. Tarp respondentų su aukštuoju išsilavinimu loterijos bilietus nurodė perkantys 14,2 proc. apklaustųjų.

RAIT tyrimo duomenimis neabejotinas visų Lietuvoje organizuojamų loterijų lyderis yra "Teleloto". Šios loterijos bilietus kas savaitę perka 27,3 proc. šalies gyventojų. Antroje pagal populiarumą loterijoje "Sekmadienio loto" kas savaitę laimę bandantys sakė 2,6 proc. respondentų.

Apklausoje dalyvavo 1054 gyventojų.

Lietuvoje loterijas organizuoja bendrovės "Olifėja", "Žalgirio loto" ir "Fortuna Baltica". Jų apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį buvo 48,785 mln. litų - 9,2 proc. mažesnė nei pernai tuo pat metu, kai ji siekė 53,736 mln. litų.

Valstybinė lošimų priežiūros komisijos duomenimis, sausio-liepos mėnesiais šios įmonės išplatino 25,682 mln. loterijų bilietų (14,3 proc. mažiau nei pernai) ir išmokėjo 22,999 mln. litų laimėjimų (10,5 proc. mažiau).

Pernai trijų loterijų organizatorių apyvarta siekė 101,653 mln. litų, jos išplatino 55,181 mln. loterijų bilietų ir išmokėjo 49,618 mln. litų laimėjimų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją