Tačiau čia atvykę ir pralaukę daugiau nei septynias valandas keleiviai vis dar įstrigę, o informacijos nėra. Į DELFI kreipėsi viena iš laukiančių keleivių, kuri neslėpė pasipiktinimo skrydžių kompanija „Wizz Air“.

„Skrydis turėjo būti 6 val. 05 min. iš Vilniaus į Lutono oro uostą, bet jis buvo vienai valandai nukeltas, paskui dar vienai. Tada išdavė maisto kuponus, kurių vertė 4 eurai, ir galiausiai po trijų valandų buvo pranešta, kad skrydis atšauktas.

Tuomet mums išdalijo lapus su nurodytais telefonais, kuriais galima susisiekti su „Wizz Air“ atstovybėmis, tačiau Lietuvos ir Vengrijos atstovybių telefonai buvo neveikiantys, susisiekti nepavyko. Skambinome į atstovybę D. Britanijoje, mums pranešė, kad paskyrė skrydį iš Kauno oro uosto 13 val. 05 min.“, – pasakojo ji.

Moterį piktina, kad keleiviams nebuvo suteikta jokios informacijos, kodėl lėktuvas negali išskristi, kai kiti lėktuvai Vilniaus oro uoste puikiausiai kilo ir leidosi.

Kauno oro uoste įstrigę keleiviai
Foto: Skaitytojo nuotr.

„Jau netgi vyko laipinimas, visi buvo sustoję į eilę, dalis keleivių netgi praėjo tą vadinamąjį check-iną, tačiau labai greitai pakvietė visus atgal“, – neįprasta situacija stebėjosi ji.

Išgirdusi, kad skrydis perkeliamas į Kauną, moteris kartu su drauge greit išsikvietė taksi iki autobusų stoties ir įsėdo į iki Kauno oro uosto vežantį autobusą.

„Nusigauti turėjome labai greitai ir už savo pinigus. „Wizz Air“ mums tik pasakė, kad čia mūsų problema, kaip mes ten nuvyksime“, – piktinosi.

Tačiau atvykus į Kauno oro uostą, 13 val. 05 min. turėjęs vykti skrydis vėl buvo atidėtas iki pat vakaro, antrą kartą išdalyti maisto kuponai.

„Dabar lyg rašo, kad 18 val. 45 min. skrydis turėtų būti, tačiau mums su drauge jau neapsimoka skristi, nes skridome į šįvakar Velse, Kardifo stadione, vyksiantį „Coldplay“ grupės koncertą. Tai buvo mano gimtadienio dovana nuo draugės, turėjo būti šventė, tačiau išėjo taip. Labai nemaloni situacija.

Mes iki šiol dar laukiame, nes esame praėję visas patikras, pasų kontroles, neturime kur dingti, laukiame kokios nors informacijos. Prašysime kompensacijų, nors nemanau, kad kas nors kompensuos koncerto bilietus. Čia labai daug žmonių, daug su vaikais nuo pat ryto“, – pasakojo ji.

Kiti lėktuvai kilo

Vilniaus oro uosto Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė DELFI teigė, kad liepos 14 d. numatytas Vilniaus oro uosto uždarymas kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbams atlikti niekaip nėra susijęs su susidariusia situacija.

„Tikrai nesusiję, ir priežastis žino tik pačios oro linijos. Net ir naktį, kai buvo pranešta apie šešis Vilniaus oro uoste negalėjusius nutūpti lėktuvus, kiti lėktuvai tuo metu kilo. Pakilti nėra jokių trukdžių“, – sakė ji.

„Wizz Air“ bendrovė pakomentavo situaciją:

„Vienas iš lėktuvų liepos 12 dieną susidūrė su neplanuotais techniniais nesklandumais. Dėl šios priežasties skrydis W6 8001 iš Vilniaus į Londono Lutono oro uostą ir skrydis W6 8122 iš Lutono oro uosto į Kauną buvo atšaukti, o skrydis W6 8121 iš Kauno į Lutono oro uostą nukeltas 5 valandoms ir 35 minutėms. Vadovaujantis „Wizz Air“ bendrovės politika ir laikantis atitinkamų reguliacijų atšauktų skrydžių keleiviams siūlome nemokamą registraciją į kitą skrydį arba grąžiname už bilietą sumokėtus pinigus. Vėluojančio skrydžio keleiviams siūlome padengti maitinimo išlaidas. „Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo visų keleivių dėl patirtų nesklandumų, tačiau keleivių ir įgulos saugumas išlieka svarbiausiu prioritetu.“