Taip bus sukurta viena stambiausių pasaulyje skaitmeninės rinkodaros ir reklamos pardavimų įmonių, vienijanti daugiau kaip 6000 agentūrų ir prekių ženklų visame pasaulyje bei turinti išskirtinę teisę atstovauti „Twitter“, „LinkedIn“, „Spotify“ ir daugiau kaip 5000 kitų pasaulinių ir vietinių leidėjų 30 šalių Lotynų Amerikos, Vidurio ir Rytų Europos, Azijos ir Ramiojo Vandenyno regionuose.

IMS vadovo ir steigėjo Gastono Taratuto teigimu, šis akcijų paketas leis dar labiau plėstis ir sukurs beveik visą pasaulį apimančią įmonių grupę. Tai atvers naujas galimybes vietiniams verslininkams ir šios srities specialistams.

„Įsigijusi šį akcijų paketą, IMS turės galimybę plėstis kai kuriose didžiausią potencialą turinčiose Europos ir Azijos teritorijose ir sukurti visą pasaulį apimančią įmonių grupę. Dirbdamos kartu, IMS ir „Httpool“ grupės galės pasiūlyti kompleksinius skaitmeninės rinkodaros kampanijų vykdymo sprendimus, teikti pagalbą partneriams, besidalindamos žiniomis apie vietines rinkas, ir kurti naujas galimybes vietiniams leidėjams, reklamuotojams ir tūkstančiams skaitmeninių technologijų specialistų bei verslininkų“, - teigė G. Taratuta.

Pasak įmonės vadovo, sujungusios jėgas ir pasitelkusios nuolat plėtojamas inovacijas, atvirumą, kūrybiškumą ir partnerystę, dvi grupės turės reikšmingos įtakos pokyčiams tolesnei skaitmeninei ekosistemai.

„Httpool“ vadovas Baltijos šalims Arnis Ozols teigė, kad šios įmonės veikdamos kartu galės teikti geresnius pasiūlymus, o bendradarbiavimo rezultatus pajus ir tarptautiniai, ir vietiniai partneriai. Todėl tikimasi, kad bus atkreiptas dėmesys ir į Baltijos šalių rinkas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)