Konkurencijos taryba nepritaria iniciatyvoms reguliuoti kainas. Laisva ir sąžininga konkurencija yra geriausias rinkos kainų reguliatorius. Atsižvelgiant į tai, kad Vilniaus oro uosto teritorija yra riboto dydžio ir ne visi norintys bei galintys teikti paslaugas joje išsitenka, oro uostą valdanti įmonė galėtų ūkio subjektams sudaryti galimybę konkuruoti, teikiant savo pasiūlymus dėl taksi paslaugų kainų ir kokybės“, - BNS atsiųstame komentare teigė J. Šovienė.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir Vilniaus meras Remigijus Šimašius ketvirtadienį pareiškė, kad Vilniaus oro uoste dirbančių taksi kainos galėtų būti reguliuojamos. Anot susisiekimo ministro, Konkurencijos tarybos ketinama atsiklausti, ar teisiškai tai būtų įmanoma.

R. Šimašius teigė, kad kelionė taksi iki miesto centro galėtų kainuoti 8-9 eurus.

J. Šovienė sako, kad politikai apskritai turėtų vengti įvardinti konkrečias paslaugų kainas.

„Politikai ir kiti atsakingi asmenys, diskutuodami apie tam tikrų paslaugų kainas, turėtų vengti įvardyti maksimalius tarifus, nes antraip, net ir paskelbus konkursą, ūkio subjektai, užuot konkuravę dėl laimėtojo vietos, vadovausis valdžios institucijų „rekomenduotų“ paslaugų kainų lygiu“, - sako J. Šovienė.

Vilniaus oro uostas šią savaitę įvedė naują tvarką, kad taksi išsikvietusiems atvykusiems keleiviams nebereikėtų keltis į antrą aukštą prie išvykimo zonos laukti automobilio - taksi ar kitos pavežėjimo paslaugų įmonės galės sustoti aikštelėje prie atvykimo terminalo.

Penkiolikai nemokamo stovėjimo minučių į trumpalaikio stovėjimo aikštelę priešais keleivių atvykimo terminalą bus galima užsukti ne vieną kartą per parą, o neribotai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)