„Aš manau, kad geriau mes galėsime įvertinti metų gale, biudžetuodami kitų metų rezultatus, nes šie metai yra pokyčių, kuomet mums reikia suvaldyti tiek išlaidas, tiek kovoti dėl krovinių. Sakyčiau, didesnį efektą galėsime matyti jau sekančiais metais, kuomet bus įvykdyti tam tikri pokyčiai“, – spaudos konferencijoje penktadienį sakė M. Bartuška, paklaustas, kada įmonė tikisi pradėti dirbti pelningai.

Pasak jo, šiuo metu bendrovės pelnas „yra apie nulį, bet sunku konkrečiai pasakyti, nes nėra audituotų duomenų“.

M. Bartuška tikino, kad įmonė sieks pritraukti papildomų keleivių.

„Keleivių segmente matome potencialą veikti efektyviau, pritraukti daugiau keleivių, tačiau tam, kad pritrauktume, mes aiškiai išskiriame prioritetą ir siekiame ambicingo tikslo greičiau nei per tris valandas nuvežti keleivius iš Vilniaus į pajūrį. Šiuo metu mes vežame apie keturias valandas“, – teigė M. Bartuška.

Be to, įmonė žada, kad pateks į penketuką didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje. Pasak M. Bartuškos, tam reikia konkuruoti ir su autotransportu. Anot geležinkelių vadovo, galima tikėtis, kad artimiausiais metais krovinių apimtys išaugs 20 mln. tonų. Pasak jo, vienas būdų pritraukti daugiau krovinių – traukiniai iš Kinijos.

Penktadienį „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė planuojamas reformas – įmonė sieks optimizuoti administracinį aparatą, trumpinti biurokratines procedūras bei pertvarkyti valdomų įmonių grupę, atsisakant nereikalingų bendrovių.

Anot „Lietuvos geležinkelių“, per penkerius metus įmonės pajamos smuko 20 proc., kroviniai – 5 proc., 2011 metais pelnas siekė 51,4 mln. eurų, o 2016 metais bendrovė patyrė 1,8 mln. eurų nuostolių.

Šiemet per keturis mėnesius, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, keleivių vežimo apimtys padidėjo 4,3 proc. iki 1,397 mln., krovinių apimtys – 2,9 proc. iki 15,7 mln. tonų, konteinerinių traukinių vežimo apimtys – 28 proc. iki 12,3 TEU. Bendrovės pajamos pirmąjį ketvirtį, palyginti su pernai tuo pačiu metu, padidėjo 1,6 proc. iki 103,7 mln. eurų, EBITDA išaugo 4,9 mln. eurų iki 31,1 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)