2017 m. sausį-balandį, palyginti su 2016 m. analogišku laikotarpiu, ženkliai - 21,7 proc. - padaugėjo eksportuojamų krovinių. 15,4 proc. daugėjo ir tranzitinių krovinių. Importuojamų krovinių sumažėjo 4,7 proc. Iš viso tarptautiniais maršrutais vežta 11,26 mln. tonų - 3,7 proc. daugiau pernai per sausį-balandį. Vietiniais maršrutais vežta 4,44 mln. t, arba 1,2 proc. daugiau.

„Šiemet pavyko išauginti krovinių vežimo apimtis. Planuojame, kad panašų tempą pavyks išlaikyti visus metus, ir šiemet pervešime 2-3 proc. daugiau krovinių nei 2016-aisiais. Per 2017 m. pirmąjį ketvirtį vežėme mažiau vietinių ir importuojamų krovinių. Tačiau balandžio mėnesio rezultatai rodo, kad vietiniai vežimai - jau teigiami. Importuojami kroviniai dar atsilieka nuo praėjusių metų rezultatų, bet tikimės, kad artimiausiu metu pasieksime praėjusių metų lygį“, - sako „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas.

Tranzitas šiemet augo dėl 15,3 proc. padidėjusio krovinių srauto Kaliningrado kryptimi. Šia kryptimi labiausiai augo rusiškos naftos ir naftos produktų kiekis - net 41,4 proc., kietojo mineralinio kuro apimtys padidėjo 36,8 proc. Eksporto augimui didžiausią įtaką turėjo padidėjusios maisto produktų vežimo apimtys - 37,7 proc., bei 21,3 proc. išaugęs naftos ir naftos produktų kiekis.

Importuojamų krovinių kiekis smuko dėl naftos ir naftos produktų apimčių sumažėjimo 65,9 proc., 47,9 proc. sumažėjo azotinių trąšų bei 46,8 proc. - juodųjų metalų apimtys.

Vietiniai vežimai augo dėl vežimų apimčių didėjimo tarp vietinių stočių - 3,7 proc., ir vežimų iš Klaipėdos uosto į stotis - 9,8 proc. Didžiausią krovinių srautą sudaro iš vietinių stočių į Klaipėdos uostą vežami kroviniai.