Kovo pabaigoje pasirodė pranešimai, kad tokių prekių ženklų kaip „Mercedes-Benz“ ar „Waitrose“ reklamos „Youtube“ portale pasirodydavo šalia neonacistinio ar kitokio ekstremalaus arba įžeidžiančio turinio.

Skandalui iškilus į viešumą, kai kurios įmonės nusprendė išimti savo reklamas iš „Youtube“. Pavyzdžiu, reklamos agentūra „Havas“ nusprendė išimti visas arba dalį savo klientų „L'Oreal“, „McDonalds“, „Audi“, „Starbucks“ bei „Pepsi“ reklamų.

„MediaRadar“ pastebi, kad 5 proc. prarastų reklamos klientų yra gana reikšmingas skaičius, tačiau tam, kad „Youtube“ iš tikro pajustų skandalo pasekmes, reklamas iš portalo turėtų išimti virš 10 proc. klientų.

Taip pat pažymima, kad kai kurios kompanijos, po skandalo nusprendusios išimti savo reklamas iš „Youtube“, bent jau iš dalies reklamas į portalą grąžina.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)