JAV oro linijas „Unite Airlines“ neseniai sudrebino skandalas dėl kliento priverstinio išvarymo iš lėktuvo, nes buvo parduota daugiau bilietų nei yra laisvų vietų.

„Mūsų tikslas – maksimaliai apriboti tokių atvejų skaičių“, – pareiškė bendrovė. Anot „United Airlines“, kompensacija nukentėjusiesiems dėl panašių atvejų sieks „iki 10 tūkst. JAV dolerių“. Anksčiau analogišką pareiškimą paskelbė aviacijos bendrovė „Delta“.

Siekdama pagerinti klientų aptarnavimą, „United Airlines“ pranešė sukursianti pagalbos keleiviams schemą, tuo atveju, jei jų skrydžio grafikas būtų keičiamas dėl laisvų vietų trūkumo. Be to, bendrovė įsipareigojo neišsodinti keleivių, išskyrus situacijas, kai kyla grėsmė saugumui.

Aviacijos bendrovė „United Airlines“ iki šiol mėgina susigrąžinti gerą reputaciją po incidento, įvykusio prieš daugiau nei dvi savaites, kai 69-erių iš Vietnamo kilęs amerikietis gydytojas Davidas Dao buvo jėga ištemptas iš lėktuvo, kad į jį tilptų įgulos nariai, nes bendrovė į skrydį pardavė per daug bilietų.

Šią savaitę oro linijas „United Airlines“ sudrebino dar vienas skandalas – šįkart dėl milžiniško triušio, kuris nugaišo jų lėktuve. Net 90 cm ilgio triušis, vardu Saimonas, buvo aptiktas negyvas lėktuvo bagažo skyriuje, kai orlaivis atvyko į Čikagos O'Haros oro uostą iš Londono Hitrou. Anot triušį užauginusios veisėjos Annette Edwards, gabenusios gyvūną naujajam šeimininkui, triušio tėvas Dariusas buvo dar didesnis, net 1,32 metro ilgio.

JAV transporto departamento duomenimis, 2015 metais JAV aviacijos bendrovės pranešė apie 35 nugaišusius lėktuve gyvūnus. Iš jų 14 nugaišo būtent „United“ atliekamų skrydžių metu. Be to, devyni gyvūnai buvo sužeisti šių oro linijų lėktuvuose.

Tais metais aviacijos bendrovė pergabeno 97 156 gyvūnus, tai yra kiekvienai dešimčiai tūkstančių skrydžių gabenant gyvūnus teko 2,37 incidento. Tai aukščiausias rodiklis tarp visų JAV aviacijos bendrovių.

Šių metų kovą bendrovė taip pat sulaukė aršios kritikos, kai dvi paauglės Denveryje buvo neįleistos į lėktuvą dėl to, kad mūvėjo tampres.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją