Pasaulinių gazuotų nealkoholinių gėrimų pardavimai per ketvirtį iki kovo 31 d. sumažėjo 1 proc., pranešė „Coca-Cola“.

„Coca-Cola“ ir jos konkurentės „PepsiCo“ pardavimai smarkiai krito, nes Šiaurės Amerikos bei Europos vartotojai ryžtingai gręžiasi nuo cukringų gėrimų.

Įmonė pranešė planuojanti aktyviau mažinti išlaidas ir tikisi iki 2019 m. sutaupyti 3 ,8 mlrd. JAV dolerių. Pasak įmonės vadovo Džeimso Kvinsio (James Quincey), papildomai sumažinti išlaidas tikimasi panaikinus dalį darbo vietų, pakoregavus įmonės veiklos modelį, įvedus pakeitimus tiekimo sistemoje bei rinkodaroje.

„Coca-Cola“ prognozėmis, metinis įmonės pelnas turėtų sumažėti 1-3 proc., palyginti su vasarį prognozuojamu 1-4 proc. pelno nuosmukiu.

„Coca-Cola“ bendrovėje visame pasaulyje dirba daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)