Užfiksuotame ir į feisbuką įdėtame įraše aiškiai matyti, kad benzino pistoletas yra ištrauktas, bet suma – didėja. Šis įrašas sulaukė milžiniško susidomėjimo, vos per 12 valandų jis buvo sužiūrėtas daugiau nei 350 tūkst. kartų, sulaukė daugybės komentarų.

Pats įvykis įvyko dar pirmadienį Šilutės plente, Klaipėdoje esančioje „Orlen degalinėje“, apie septintą – pusę 8 vakaro. Vardo atskleisti nenorėjęs įrašo autorius sako, kad toks incidentas jį patį labai nustebino, o dar labiau nustebino tai, kad sulaukė daug atsiliepimų ir komentarų, jog taip buvo atsitikę ir kitiems.

„Aš pyliau pilną baką, stovėjau per porą metrų nuo mašinos su draugu ir išgirdau, kaip tas pistoletas atšoko. Žiūriu, tie skaičiai vis tiek sukasi, o niekas nebėga. Pakėliau pistoletą, sakau draugui: žiūrėk, kaip čia yra, eik pakviesk darbuotoją. Atėjo darbuotojas, nusijuokė, sako: statyk pistoletą į vietą, šiandien susimokėk, nes vadybininkės nėra, ir ryt išsiaiškinsim. Tai vakar susiskambinome, pasakė, kad kompensuos 3 litrus, nuvažiavau, įsipyliau tuos 3 litrus, kaip ir neturiu jokių pretenzijų“, – pasakoja jis ir juokdamasis priduria, kad tikriausiai brangiau už tuos tris litrus kainavo vėl nuvažiuoti iki degalinės ir atgal.

Vyras pretenzijų „Orlen Lietuva“ neturi, tik nustebo, kad vaizdo įrašas taip išpopuliarėjo feisbuke, ir jis gavo ne vieną atsiliepimą iš tų, kuriems buvo nutikusi panaši situacija. Juokėsi, kad būtent dėl to ir paviešino vaizdo įrašą.

ORLEN degalines valdančios įmonės „Ventus-Nafta“ rinkodaros specialistė Anna Dordzik-Paškevičienė paaiškino daugiau apie susiklosčiusią situaciją: „Balandžio 3 dieną mūsų degalinėje Klaipėdoje buvo rastas degalų nuotėkis.

Tai pastebėjo mūsų klientas, kai pilant degalus kolonėlės skaitiklis sukosi, o degalai nebėgo. Jis informavo degalinės darbuotojus. Be jokios abejonės, į kliento pastabą buvo atsižvelgta, kompensuoti jo patirti nuostoliai.

Degalinės įrangą prižiūrinčios įmonės specialistai nustatė, jog tai lėmė prakiurusi tarpinė degalų pylimo kolonėlėje.

Degalai ištekėjo ant žemės, užuot subėgę į automobilio degalų baką. Konkreti kolonėlė buvo uždaryta patikrai bei remontui ir operatyviai sutaisyta. Specialistų teigimu, tai buvo vienkartinis incidentas. Visos mūsų degalinių tinklo kolonėlės reguliariai kas mėnesį patikrinamos. Ši kolonėlė buvo patikrinta kovo 8 dieną“, – sako ji.

Komentarą dėl įvykusio incidento pateikė ir kolonėlę prižiūrinčios įmonės „Unitechna“ direktoriaus pavaduotojas technikai Arnoldas Navickas: „Degalinės klientui pilantis degalus sugedo vožtuvo sandariklis. Dėl to įvyko degalų nuotėkis, ir dalis kliento degalų nepateko į automobilio baką. Įvykus techniniam gedimui sutvarkėme sugedusią degalų kolonėlę, patikrinome visas kitas degalų išdavimo kolonėles toje degalinėje.

Papildomą tikrinimą atlikome ir kitą dieną. Degalų išdavimo kolonėlių techninė priežiūra atliekama kiekvieną mėnesį. Paskutinis tikrinimas minėtoje degalinėje buvo atliktas kovo 8 dieną. Mūsų įmonė AB „Ventus-Nafta“ degalinių tinklui ORLEN kolonėles ir jų garantinę priežiūrą tiekia jau daugiau kaip dešimt metų. Sugedusiai degalų kolonėlei dar galioja gamintojo garantija.“

„Orlen Lietuva“ patikino, kad degalinės darbuotojas sureagavo operatyviai, o finansinių nuostolių klientas nepatyrė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (219)