2016 m. pabaigoje „CTRIP“ platformoje, vadinamoje „Kinijos TripAdvisor“, pasiekiančioje 250 mln. auditoriją, VTD užsakymu buvo sukurtas reklaminis Lietuvos turizmo produktų puslapis kinų kalba ir patalpinti jį viešinantys skydeliai.

Puslapyje buvo pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pirmaisiais mėnesiais Lietuvą reklamuojantis skydelis „CTRIP“ platformoje sulaukė daugiausia peržiūrų iš visų kitų pristatomų turistinių krypčių.

Šia reklamos kampanija buvo siekiama pristatyti naujus Lietuvos turizmo produktus Kinijos rinkai, stiprinti tendenciją keliauti į Lietuvą, padidinti Lietuvos turizmo produktų pardavimus Kinijoje.

Pasak VTD laikinai einančios Atvykstamojo turizmo poskyrio vedėjos pareigas Olgos Gončarovos, koordinuojančios turizmo rinkodarą Kinijoje, turistų iš Kinijos srautų augimą gali paskatinti ir tai, kad net penki kinų kelionių organizatoriai, dalyvavę VTD organizuotame pažintiniame ture po Lietuvą, įtraukė mūsų šalį į savo šiemet platinamų kelionių paketus.

Atvykstamojo turizmo srautas iš Kinijos į Lietuvą kasmet didėja – 2016 m. Lietuvoje buvo apgyvendinta 12 tūkst. turistų iš Kinijos, t.y. 25,3 proc. daugiau nei 2015 m.

Kinų nakvynių skaičius mūsų šalyje 2016 m. siekė 20,3 tūkst. (+12,4 proc.). 2015 m. turistų iš Kinijos išlaidos sudarė 6,9 mln. EUR (+7,8 proc.), vidutinės vienos viešnagės išlaidos siekė 471,1 EUR.