„Šiuo metu baigiama kurti paslaugai teikti reikalinga infrastruktūra, buriama darbuotojų komanda“, – DELFI sakė jis.

„Barboros“ vadovas pasakojo, kad kauniečius jau informavo apie tai, kad „Barbora“ planuoja teikti paslaugą Kaune ir pakvietė juos užsiregistruoti savo sistemoje, kad galėtų pirmieji gauti visą informaciją ir išbandyti maisto ir kasdienių prekių pirkimą internetu.

Iki šiol „Barbora“ prekes pristatė Vilniuje, dalyje Vilniaus rajono ir Trakuose.

Numato plėtrą

„Mūsų veiklos strategija numato, kad palaipsniui plėsimės kituose miestuose. Pradėjome Vilniuje, kur sukūrėme bei išbandėme visą veiklos modelį ir stengėmės pasiekti maksimalaus patogumo klientams bei efektyvumo.

Per veiklos metus įgavome pirkėjų pasitikėjimą, lojalumą, įgijome reikalingos patirties, subūrėme komandą. Tad dabar esame pasirengę šį modelį pritaikyti kitose rinkose“, – pasakojo T. Kibildis.

Jo manymu, įmonė yra subrendusi palaipsniui didinti veiklos mąstą.

„Know how“, kuris sudaro didelę kaštų dalį, jau esame sukūrę, tad plėtra į naujas rinkas reikalaus sąlyginai mažesnių investicijų.

Kaunas antrajam „Barboros“ žingsniui buvo pasirinktas dėl kelių priežasčių – tai antras didžiausias Lietuvos miestas, kuris pastaraisiais metais labai sparčiai vystosi. Be to aplink jį, Kauno rajone, yra nemažai mažesnių miestų, kuriuose ateityje taip pat planuojame teikti „Barboros“ paslaugą“, – aiškino įmonės vadovas.

Investuos 400 tūkst. eurų

T. Kibildis tvirtino, kad iki 2017 metų pabaigos „Barbora“ į savo paslaugos teikimą Kaune planuoja investuoti daugiau nei 400 tūkst. eurų.

„Didelę dalį šių lėšų sudarys investicijos į specialiai maisto vežimui pritaikyto autotransporto parko plėtrą“, – paaiškino jis.

Direktoriaus teigimu, „Barboros“ patirtis rodo, jog prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis apimtys auga palaipsniui – žmonės išbando paslaugą, įvertina jos privalumus ir tada tampa lojaliais klientais ir paslaugos ambasadoriais, kurie rekomenduoja „Barborą“ draugams ir pažįstamiems.

„Todėl ir Kaune planuojame plėstis palaipsniui: iš pradžių per mėnesį planuojame aptarnauti apie 4,5 tūkst. klientų. Reaguosime į paklausą, jei reikės, adaptuosime paslaugos teikimo modelį kauniečių reikmėms, ir augsime. Iki metų pabaigos tikimės pasiekti apie 2 proc. Kauno miesto rinkos“, – sakė T. Kibildis.

DELFI primena, kad šių metų sausį pranešta, jog „Barborą“ įsigijo „Maxima Grupė“. „Barborą“ įkūrė „Maxima Grupės“ akcininkai Nerijus Numavičius ir Ignas Staškevičius.

„Maxima Grupė“ įsigijo 100 proc. UAB „Radas“ akcijų, valdančios 100 proc. UAB „Barbora“ akcijų. Už nepriklausomo turto vertintojo nustatytą rinkos kainą minėtas akcijas pardavė Nerijaus Numavičiaus kontroliuojama UAB „Tema Holdings“ ir Igno Staškevičiaus kontroliuojama UAB „Kalpa“. Akcininkams atitinkamai priklausė 95 proc. ir 5 proc. perleistų akcijų. Minimo sandorio vertė – 1,4 mln. eurų.

„Barbora“ veiks „Maxima Grupės“ sudėtyje kaip atskiras verslo vienetas, kurį norime toliau stiprinti. Planuose ne tik „Barboros“ plėtra į kitus Lietuvos miestus, bet ir tolesnė konsolidacija, į „Barboros“ veiklą integruojant Latvijoje ir Estijoje jau veikiančias „e-Maxima“ bendroves“, – tada sakė „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Alvydas Šustikas.