Mielių ekstrakto „Marmite“ gamintoja „Unilever“ penktadienį atmetė JAV maisto gamintojos pasiūlymą sujungti abi plataus vartojimo prekių įmones, esą nematanti šiame 143 mlrd. dolerių vertės pasiūlyme „naudos, nei finansinės nei strateginės“.

Jei susijungimas vis dėlto būtų įvykęs, jis būtų tapęs didžiausiu visų laikų sandoriu maisto ir gėrimų pramonėje bei aplenktų 2015 m. įvykusį susijungimą, kuris sukūrė dabartinę „Kraft Heinz“ bendrovę.

Bendrovių sandoris į vieną bendrovę būtų sujungęs tokius prekės ženklus kaip „Heinz“ kečupas bei „Dove“ higienos priemonės.

„Unilever“ priklauso tokie puikiai žinomi prekės ženklai kaip „Dove“, „Hellman's“, „Knorr“, „Lipton“, „Rama“ ar „Rexona“.

„Atrodytų, kad „Kraft Heinz“ nepakankamai įvertino tikrąją „Unilever“ vertę ir iššūkį perimant olandų įmonę, kurios akcininkai būtų smarkiai pasipriešinę tokiam žingsniui“, – sakė vartojimo prekių analitikas iš „Jefferies International“ Martinas Deboo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją