„Facebook“ paskyroje „Netradicinės reklamos maniakai“ pasidalino nuotraukomis, kuriose iš pažiūros įgyvendintas panašus reklaminis sprendimas. Viešojo transporto stotelė apipavidalinta kaip orkaitės vidus.

„Tai Lietuvą reprezentuojančios nuotraukos su Suomijos vaizdais, tai logotipas nukopijuotas, o šį kartą berods 1/1 netradicinis stotelių apipavidalinimo sprendimas. Kairėje pusėje matote agentūros „Colle+McVoy“ įgyvendintą sprendimas 2011 m., dešinėje – lietuvių „Open Agency“ iniciatyva „sukurta“ „Dansukker“ produkcijai“, – pastebėta prie nuotraukos.

Iš tikrųjų, kaip skelbiama skirtinguose šaltiniuose internete, reklamos agentūra „Colle+McVoy“ 2011 m. sausio mėnesį taip buvo apipavidalinusi stoteles JAV Mineapolio mieste, o reklamuojama buvo bendrovės „Caribou Coffee“ naujas karštų patiekalų meniu. Šildomos stotelės lubos tuo metu buvo sukėlę didelį atgarsį tarp vietos reklamos specialistų.

„Netradicinės reklamos maniakams“ reklamos kūrybininkas Laimonas Jonušas teigė, kad įrašą paskelbė ne dėl to, kad norėtų pakenkti konkurentams.

„Ne tiesioginiai nesame konkurentai. „Open Agency“ labiau media agentūra. Pasirodo dar įgyvendina kitus projektus. O mes specializuojamės netradiciniuose sprendimuose. Stebime, kas vyksta Lietuvoje, kas pasaulyje.

Žinojome, kad toks autobusų stotelės projektas buvo įgyvendintas, pamačiau, kad „Open Agency“ panašiai padarė, beveik identiškai. Ta agentūra susijusi ir su Valstybinio turizmo departamento užsakytu projektu. Tokia pati agentūra, išeina kažkokie tokie, gal nevisai sąžiningi veiksmai lenda. Gaila, kad vyksta toks lengvas kopijavimas“, – DELFI pakomentavo L. Jonušas.

Bendrovės „Nordic Sugar Kėdainiai“, valdančios prekės ženklą „Dansukker“, atstovai sprendimą reklamuoti produkciją viešojo transporto stotelėje pakomentavo taip:

„Mūsų kampanijos tikslas buvo pristatyti vanilinį cukrų, skirtą kepiniams. Tam buvo ieškoma netradicinių sprendimų, kaip gyviau pavaizduoti ką tik iškeptus kepinius.

Lauko stotelės sprendimo inspiracijai buvo panaudotas pasaulyje jau įgyvendintas šildomos lauko stotelės pavyzdys, imituojantis kepimo krosnelę, o taip pat patobulinome jį, įdiegiant techninį sprendimą – vanilės kvapo skleidimo inovaciją.

Tiek šildomų, tiek kvepiančių stotelių sprendimus mūsų partneriai yra įgyvendinę ne kartą, šį sykį pirmą kartą abi inovacijas sujungėme į vieną visumą“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)