„Priėmiau sprendimą pasitraukti iš Turizmo turizmo departamento vadovės pareigų“, – žurnalistams penktadienį sakė J. Kazlauskienė.

Valstybinio turizmo departamento atstovė žiniasklaidai Gerda Butkuvienė DELFI patvirtino, kad direktorė Jurgita Kazlauskienė traukiasi iš pareigų. Tačiau daugiau detalių esą bus atskleista Ūkio ministerijos pranešime.

„Bendru sutarimu J. Kazlauskienė pareigų nebeis nuo kovo mėnesio", - Eltai sakė M. Janulionis.

Ūkio ministerija taip pat atliks VTD vidaus auditą ir tirs, kaip buvo organizuojamas "Real is beautiful" projekto viešasis pirkimas.

„Penktadienį ministras duos pavedimą tai atlikti", - teigė M. Janulionis.

Tokį žingsnį ji žengė žiniasklaidai pranešus, kad Lietuvą užsieniečiams pristatančios bendrovės tam naudoja ne autorines ir su Lietuva nesusijusias nuotraukas.

Pernai vykusį konkursą rinkodaros socialiniuose tinkluose, reklamos ir turinio rinkodaros paslaugų teikimui įmonių „Open Agency“ ir „Turinio rinkodara“ konsorciumas laimėjo pasiūlęs 140 tūkst. eurų kainą.

Iš viso projekte buvo numatyta panaudoti 700 nuotraukų, iš kurių 350 turi būti sukurtos kaip originalios šiam projektui, o kitas planuota gauti iš kitų šaltinių.

„Manėme, jog galime panaudoti ir asociatyvias nuotraukas emocijos perteikimui – buvome neteisūs. Foto banko nuotraukas, su geografinėmis vietovėmis išimsime ir jas pakeisime originaliomis. Savo sąskaita“, – žada už šį projektą atsakingas bendrovės „Turinio rinkodara“ atstovas Tomas Nemura, pabrėždamas, kad prisiima visą atsakomybę už įvykusią klaidą.

Per pastarąją parą feisbuke pasirodė gausybė šmaikščių įrašų su šia grotažyme.

Prie šios bangos prisidėjo ir premjeras Saulius Skvernelis. Savo „Facebook“ paskyroje ketvirtadienį jis pasidalijo Europos Komisijos pastato Briuselyje nuotrauka su prierašu „Nuo rytojaus pradedame dirbti naujame Vyriausybės pastate Karoliniškėse“.

„O dabar rimtai. Dėl „Real is beautiful“ ryte Ūkio ministerijai duotas pavedimas ištirti tiek šį konkretų pirkimą už 140 tūkstančių eurų, tiek ir kitus jai pavaldaus Turizmo departamento pirkimus. Laukiu atsakymo, kodėl taip nutiko ir kas už tai atsakingas. Kas nusprendė, jog reklamuoti Lietuvą užsienyje darytomis nuotraukomis yra labai cool, kai iš tikrųjų tai ne kas kita, o elementari apgavystė“, – penktadienį savo paskyroje „Facebook“ parašė ministras pirmininkas.

Valstybinio turizmo departamento interneto svetainėje skelbiama, kad Lietuvos turizmo prekės ženklas „Real is beautiful“ pristatytas pernai spalį, o „šiuo metu jis aktyviai įvedamas į turizmo rinkodaros priemones, pristatomas nacionaliniuose ir tarptautiniuose turizmo renginiuose, parodose, socialinių tinklų profiliuose „Lietuva. O čia ar buvai?“, „Lithuania. Real is Beautiful“, pagal naują turizmo prekės ženklo koncepciją sukurti virtualios realybės filmai, nauji turistiniai leidiniai“.

Naujienų portalas 15min.lt ketvirtadienį rašė, kad „Facebook“ puslapio „Lithuania. Real is beautiful“ kūrėjai naudoja pigiai kainuojančias portalų „Shutterstock“ ar „Flickr“ iliustracijas.

Turizmo departamento atstovė spaudai portalui sakė, kad bendrovė „Turinio rinkodara“ sutarties sąlygų nepažeidė, nes Turizmo departamentui reikia 700 nuotraukų, ir tik 350 jų turi būti originalios. Įmonės atstovė teigė, kad nuotraukų paskirtis yra perteikti emociją, todėl lokacija reikšmės neturi.

J. Kazlauskienė Turizmo departamentui vadovauja nuo 2015 metų sausio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (299)