Kompanijos šokoladukus mažina siekdamos išvengti viešo smerkimo prieš Anglijos visuomenės sveikatos tarnybai (angl. Public Health England; PHE) kovo mėnesį paskelbiant JK vaikų nutukimo ataskaitą.

Šokolado gamintojai yra raginami sumažinti cukraus kiekį savo produktuose. Nors daugumoje kitų daug cukraus turinčių produktų, kaip sausuose dribsniuose, gazuotuose gaiviuosiuose gėrimuose ar jogurte, cukrų galima pakeisti dirbtiniais saldikliais, tačiau šokolado gamintojai tvirtina, kad tai sugadina šokolado skonį.

Vietoje to gamintojai pasiūlė 20 proc. sumažinti šokoladukų dydį. Pasak dienraščio „The Sunday Times“, PHE cukraus kiekį produktuose 20 proc. norėjo sumažinti bent iki dešimtmečio galo.

Tarp šokolado produktų gamintojų, kurie planuoja mažinti plytelių dydį, yra amerikiečių kompanija „Mondelez“, kuriai priklauso „Cadbury“, taip pat kompanijos „Mars“ ir „Nestle“, kuriems priklauso „KitKat“.

Kol kas nėra aišku, ar sumažintų šokoladukų kaina taip pat mažės.

PHE teigė, kad cukraus kiekio mažinimo produktuose progresas bus stebimas lyginant vidutinį cukraus kiekį 100 gramų produkto arba pagal jų porcijų dydį.

Pagal nealkoholinių gėrimų mokesčių įstatymo projektą (angl. Soft Drink Industry Levy), nuo 2018 metų balandžio visi cukraus turinčių nealkoholinių gėrimų gamintojai bus apmokestinti papildomu mokesčiu. Iš šio mokesčio surinktos lėšos bus panaudotos mokyklų sportinės veiklos, mokinių užklasinės veikos ir pusryčių klubų finansavimui.

Šiuo projektu taip pat siekiama sukurti finansinį spaudimą gamintojams, kad šie gaiviuosiuose gėrimuose naudotų saldiklius, o ne cukrų.