„Statoil“ prekės ženklą valdančios bendrovės „Circle K“ vadovas Skirmantas Mačiukas teigia, kad šį eksperimentą bendrovė pabaigė, tačiau neatsisako ateities planų veikti ir patogaus apsipirkimo parduotuvių (angl. convenience store) rinkoje.

2015 m. pradžioje Gedimino pr., Vilniuje, pradėjo veikti „Statoil“ parduotuvė, kurioje klientai galėjo įsigyti degalinėse siūlomų maisto produktų, gaminių bei gėrimų. Jau tada degalinių tinklą valdanti bendrovė teigė, kad atidaryti tokią parduotuvę kilo dėl sėkmingų maisto ir gėrimų pardavimų degalinėse. Norėta išbandyti, ar toks mažmeninės prekybos modelis pasiteisintų miesto centre.

Po dvejų metų, nuo sausio 1 d. parduotuvė uždaryta. Kaip teigė S. Mačiukas, konkretus bandymas nepasiteisino, bet tam yra konkrečių priežasčių.

„Tai buvo testas ir tai testuojame visose Baltijos šalyse: kartu ir Latvijoje, ir Estijoje. Nenoriu sakyti, kad nepasiteisino, bet nėra tiek, kiek tikėjomės grąžos iš šios investicijos. Sakyčiau taip, kad mums reikia grįžti namo ir pasidaryti namų darbus“, – komentavo jis.

Pasak pašnekovo, idėjos veikti šioje rinkoje bendrovė neatsisako, tačiau žada sugrįžti permąsčius koncepciją: „Modelis šis mums yra ir toliau įdomus, bet matome, kad reikia dar padirbėti su išplanavimu, produktų pasiūlymu, išdėstymu“.

S. Mačiukas teigė, kad įtakos sprendimui nutraukti prekybą šioje Gedimino pr. vietoje turėjo ir nekilnojamojo turto nuomos kaina.

„Sakyčiau, kad buvo trys priežastys: nuoma, pats išplanavimas parduotuvės, kuris buvo per mažas ir nepatogus, ir pasiūlymai produktų bei išdėstymo prekių klientui“, – vardijo pašnekovas.

S. Mačiuko teigimu, eksperimentas Latvijoje ir Estijoje su parduotuvėmis šiek tiek sėkmingesnis: dėl nekilnojamojo turto kainų (geresnės vietos už geresnę kainą, parduotuvės dvigubai didesnės, daugiau vietos prekių asortimentui ir klientams atsisėsti). Parduotuvės Rygoje ir Taline ir toliau veikia.

„Vilniuje reikėtų ir didesnio srauto, bet tą galima pasiekti su pasiūlymais. Ką mes padarėme, tai perkėlėme degalinės koncepciją į centrą, o tas neveikia, nes čia reikia siūlyti tai, kas reikalinga pėsčiajam, o ne tai, kas reikalinga vairuotojui“, – pridėjo „Circle K“ atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)