Pastaraisiais metais populiari, bet nuostolinga mikrotinklaraščių paslaugas teikianti bendrovė išleido didžiules sumas produkto tobulinimui ir reklamai, vildamasi, kad gali leisti sau turėti nuostolių, jeigu tik augs naujų vartotojų skaičius. Tačiau augimas šįmet sulėtėjo, aktyvių vartotojų skaičiui per mėnesį perkopus 300 mln., penkiskart mažiau nei turi „Facebook“ ir mažiau šiek tiek nei „Instagram“.

Anksčiau šį mėnesį bankininkai padėjo įvertinti „Twitter“ pardavimo galimybes. Technologijų ir žiniasklaidos bendrovės, tokios kaip „Salesforce.com“, „Walt Disney“ ir „Google“ apsvarstė galimybę įsigyti bendrovę, bet galiausiai apsisprendė to nedaryti.

Spalio 27 d., kai bendrovė paskelbs apie ketvirčio pajamas, nepavykęs pardavimas ir bendrovės sprendimas likti nepriklausoma vėl atsidurs dėmesio centre. „Twitter“ komentuoti atsisakė.

Pasak „SunTrust“ banko analitiko Roberto Pecko, „Twitter“ gali atleisti 10 proc. darbuotojų ir sutaupyti apie 100 mln. JAV dolerių per metus. Tačiau didelis darbo vietų sumažinimas galėtų pakenkti bendrovės įvaizdžiui San Franciske, kur kompiuterių inžinerijos srityje konkurencija yra ypač didelė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)