Nuo šiol skulptūros atvaizdo be išankstinio įmonės sutikimo niekas negali naudoti reklamos ar savireklamos tikslais \, taip pat siekdamas sau asmeninės naudos.

„Jeigu vestuvių fotografas jaunavedžius fotografuos prie skulptūros ir nuotraukas talpins į savo reklaminę svetainę be sutikimo, tai jau gali būti konfliktinė situacija. Taip pat jeigu skulptūros atvaizdas be žinios bus pradėtas naudoti ant marškinėlių arba prie „Obels žiedo“ fotografuosis ir reklamuosis politikai, tai mes to „pyrago“ trupinių irgi kažkiek turime gauti“, - galimas situacijas komentavo įmonės „Alkesta“ administracijos direktorius Rimas Malaškevičius.

Kad žmonėms viskas būtų aišku, „Alkesta“ išplatino pranešimą, kuriame gyventojai, įmonės raginami būti sąmoningais ir be autorinių turtinių teisių turėtojo leidimo skulptūros atvaizdo komerciniuose leidiniuose, gaminiuose, įmonės ar privačių asmenų įvaizdį formuojančiuose savireklamos priemonėse nenaudoti.

„Viliamės supratimo ir tikimės, kad nebus jokių savavališkų kūrinio vaizdavimo atvejų“, - rašoma pranešime.

„Visame pasaulyje tai įprasta, toks yra autorinių turtinių teisių įstatymas“, - teigė R. Malaškevičius.