„Bijau, kad prisidėjau prekių iš vargo, o ne tų, kurių noriu“, – toks teiginys išsprūdo Kęstučiui, kai jis pagaliau išsirinko 10 produktų krepšelį, kuriam iki metų pabaigos „Maxima“ parduotuvėse bus taikoma penktadaliu mažesnė kaina. Prekybos tinklas teigia, kad prekių pasirinkimas nuolaidoms ribotas nenorint apsunkinti lojalumo programos.

Naujoji prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo programa, prisijungus prie „Ačiū“ kortelės paskyros internete, leidžia išvysti 10 prekių jau suformuotą krepšelį.

Kęstutis teigė, kad tarp pasiūlytų 10 prekių jis nerado nė vienos jam aktualios, nebent „Neptūno“ mineralinį vandenį.

„Bet ten buvo ir tokių produktų, kurių aš išvis neperku. Pavyzdžiui, atvėsinta lašiša, vištiena, majonezas. Majonezo išvis neperku, viščiukų nevalgau, juodos duonos taip pat“, – prekybos tinklo preliminariai pasiūlyto prekių krepšelio nuolaidoms skundėsi pašnekovas.

Vilnietis pasakojo, kad naudojasi ir kito prekybos tinklo siūlomomis personalizuotomis nuolaidomis.

„Naudojuosi „Rimi“ pasiūlymais. Čia ir negaliu sakyti, kad labai atitaiko, ką žadu pirkti ar nuolat perku, bet terminale perbraukęs kortele žinau, kad bent apie 40 proc. pasiūlytų nuolaidų bus tiems produktams, kurių atėjau pirkti“, – pasakojo vyras.

Pamatęs, kad pasiūlytas „Ačiū“ kortelės paskyroje 10 prekių krepšelis Kęstučiui netinka, jis pradėjo dėliotis krepšelį pats – rinktis iš maždaug 2 tūkst. prekių, kurioms norėtų gauti 20 proc. nuolaidą iki metų pabaigos.

„Išskyrus bananus ir baklažanus, neradau daugiau nė vienos konkrečios prekės, kurią perku. Pavyzdžiui, ieškojau šaldytų krevečių. Labai mėgstu šaldytas tigrines glazūruotas krevetes, jų nebuvo. Buvo tik viena rūšis – tos mažytės“, – savo pastebėjimais dalijosi pašnekovas.

Pasirinkimas skurdus vyrui pasirodė ir ieškant norimos rūšies alyvuogių aliejaus.

„Valgau tik ghee sviestą. Tai neradau nei lenkiško, nei lietuviško – jokio, – teigė Kęstutis. – Sojos padažas taip pat tik vienos rūšies. Perku dažniausiai kiaušininius makaronus, jų taip pat neradau. Valgau menkių kepenėles, tai radau tik sumaltas, o aš visuomet perku islandiškas nemaltas, tačiau jų irgi neradau“.

Vis dėlto vyras šiaip ne taip susidėliojo savo 10 prekių krepšelį: jame atsidūrė jau minėti bananai, baklažanai, ne tos rūšies, kurios norėtų, alyvuogių aliejus, sojos padažas, krevetės ir dar likę penki produktai.

„Jau norėjau spausti patvirtinti, bet pamačiau užrašą, kuriame perklausia, ar esu tikrai tikras dėl pasirinkimo, nes pakeisti prekių iki metų pabaigos nebebus galima. Tikiuosi, kad mano prekių nebuvimas yra klaida ir jie („Maxima“ – red.) dar papildys prekių sąrašą, todėl savo krepšelio nepatvirtinau. Tikiuosi, kad bus prekių kiekis padidintas ir galėsiu vėliau susidaryti tikrai savo mėgstamų prekių krepšelį“, – kalbėjo vyras. Jį taip pat nustebino gana mažas siūlomų pasirinkti buitinių cheminių produktų asortimentas.

Užklausus prekybos tinklo „Maxima“, kokiu principu sudaryti preliminarūs prekių krepšeliai, šio komentare rašoma: „Suteikdami galimybę pirkėjams formuoti individualius prekių krepšelius ar rinktis vieną iš šešių jau sudarytų, norėjome pirkėjams pasiūlyti įvairų asortimentą. Tačiau nenorėjome programos padaryti sudėtinga, todėl atsižvelgdami į pirkėjų poreikius atrinkome populiarias, kasdienio naudojimo prekes ir tikimės, jog pirkėjai tarp jų tikrai ras savo mylimas ir mėgstamas prekes ir produktus“.

Prekybos tinklas kol kas lojalumo programą išbandys iki kitų metų. Po to planuojama leisti klientams pasirinktų prekių dešimtuką keisti kas mėnesį, o 2 tūkst. produktų, kurie bus įtraukti į galimų rinktis prekių sąrašą, bus atnaujinami pagal sezoną ir populiarumą.

Pasiteiravus, ar į programą pateko tik tos prekės, dėl kurių dalyvavimo tokioje lojalumo programoje, buvo tariamasi ir bendradarbiaujama su prekių tiekėjais, „Maximos“ prekybos tinklas išsisuko nuo tikslaus atsakymo ir teigė: „Parinkdami prekes vienareikšmiškai atsižvelgėme tik į pirkėjų poreikius ir pirkimų statistikas“.

Užklausus, kodėl tarp 2 tūkst. prekių nėra didesnės buitinės chemijos produktų pasiūlos, prekybos tinklas, atsakė trumpai: „Prekių krepšeliai sudaryti iš kasdieninio naudojimo prekių“.

Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės. Bendrovėje dirba apie 16 tūkst. darbuotojų. Pirkėjams išdalinta daugiau nei 1,4 mln. „Ačiū“ kortelių. Lojalumo kortelių paskyromis internete naudojasi apie 400 tūkst. klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (451)