Jų registravosi net ir paskutinės dienos rytą. Į renginio vietą miške, sostinės Tapelių ežero pakrantėje, atvyko beveik 200 dalyvių, kurių daugelis vieni kitų iki tol nepažinojo. Susibūrę į grupeles, kaupėsi komandinėms užduotims miško takeliais nusidriekusioje trasoje.

Jas stengėsi atlikti geriausiai ir greičiausiai, tuo pat metu susipažindami ir bičiuliškai pabendraudami.

Pasak jau penktąjį kartą vykusio verslo pažinčių BBQ iniciatorės, portalo www.bznstart.lt įkūrėjos Živilės Baubonienės, tokia ir yra šio renginio idėja – padėti susirasti naudingų ir tikslingų verslo pažinčių ar rasti potencialių klientų.

Jos nuomone: „Gyvi verslo susitikimai gali būti kur kas tinkamesnė erdvė prisistatyti ir pabendrauti su verslo atstovais nei tradicinės naujų verslo kontaktų paieškos erdvės, verslo kontaktų duomenų bazės ar socialiniai tinklai.“

Kaip verslus verslų pažino


Šventę atidarę renginio vedėjai Antanas Kanopkinas ir Domantas Bugailiškis, ant scenos skambant diskžokėjų parinktai muzikai, pakvietė ryto mankštai, po ritmingo apšilimo sveikinimo žodį tarė improvizuotų Versliškių meras Benas Startupleckis, o tuomet buvo paskelbta rungčių pradžia. Šioms prireikė strateginės taktikos, greičio, budrumo ir miklumo – visai kaip versle.

Keletą rungčių išbandęs Aivaras Janušauskas, akcinės bendrovės „Swedbank“ Smulkių verslo klientų ir rinkodaros departamento direktorius, sakė verslo pažinčių renginyje dalyvaujantis jau trečią kartą.

„Šis renginys kaskart maloniai nustebina. Nors, atrodytų, kad jau daug kas išbandyta, daug kas matyta – dažnai dalyvauju korporatyviniuose renginiuose, o čia vis atrandu kažką nauja. Patiko komandinis tinklinio žaidimas su keturiais tinklais „CrossBall“. Smagu, kad galima žaisti nelenktyniaujant, o kas daugiau išmuš. Be to, gerą adrenalino dozę suteikė važiavimas sportiniu automobiliu – priminė jaunystę, kai mėgdavau tokius kovinius automobilius, ir „ReThink Escape Room“ pabėgimų kambarys“, – teigiamų emocijų nestokojo Aivaras.

Pasak jo, toks tiesioginis santykis, kai jaunam verslui rūpimus dalykus galima aptarti paprastai, nestandartiškai, yra gerai.

Vienos iš šventės rungčių rengėjos advokatų kontoros „Primus“ atstovė vyresnioji teisininkė Odeta Maksvytytė renginyje dalyvavo ir pernai, vykdė visas užduotis ir sakė, kad liko labai geras įspūdis.

Šįmet Odeta dalyvavo jau kaip renginio dalyvė ir kartu su kolege kvietė visus norinčiuosius į komandinę rungtį: „Mūsų pristatoma rungtis tikrai žaisminga: tarpusavyje varžosi dvi komandos po tris žmones – kas greičiau užriš ant lentos pritvirtintų sportinių batelių raištelius.

Entuziazmas tiesiog trykšta. Dalyviai čia vieni prieina prie kitų, susipažįsta ir smagiai tarpusavyje pabendrauja. Per žaidimą lengviau pradėti kalbą. Taip pasiekiamas ir renginio tikslas.

Ši iniciatyva itin vertinga. Žmonėms, kurie tik pradeda verslą, reikalingi kontaktai, jie nori sužinoti, ką daro kiti, kaip jie bendrauja. Galbūt ateityje taip užmegztos pažintys pravers. Komandinis bendravimas suartina žmones, užkrečia bendra dvasia.

Mums, kaip dalyviams, taip pat gerai, nes galime save pristatyti. Čia galime pasirodyti kitu amplua. Tai kuria šiek tiek kitokį mūsų įvaizdį, o jauniems žmonėms, verslininkams, svarbu, kad jų teisininkai būtų į juos panašūs. Atsiranda savotiškas bendrumas.“

Eilėje prie profesionalaus šaržų bei karikatūrų meistro Ramūno Vaitkaus, kuris buvo apgultas per visą renginį ir dirbo, jeigu galima taip pasakyti, nepakeldamas akių, – tiek daug buvo norinčiųjų turėti savo šaržą – lūkuriuojantis Mantas Daugintis iš bendrovės „Supakuota“ sakė į didžiausią verslo pažinčių BBQ atvykstantis jau antrą kartą.

Visos rungtys, kuriose dalyvavo, pasak jo, buvo įdomios ir kitokios nei prieš metus. „Tiesiog smagu: linksmos užduotys, atviri, bendrauti nusiteikę žmonės, lengvai galima užmegzti kontaktą“, – sakė pakalbintas vaikinas. Kartu su juo atvykusi kolegė Greta pritarė: „Kadangi mano darbas yra naujų kontaktų paieška, tai nusprendžiau sudalyvauti ir padidinti klientų būrį.

Bendravimas čia paprastas ir neoficialus, lengva pakalbinti kiekvieną. Tai, kas čia vyksta, įdomu. Puikus būdas praleisti sekmadienio popietę.“

„Verslo receptą turi pasirašyti pats“

Tokiu patarimu, kurį atsitiktinai teko nugirsti, su vienu iš renginio dalyvių pasidalijo jau savąjį verslą „GoSup“ sukūręs Karolis Pigaga. Jo koordinuojama irklenčių sporto rungtis ant Tapelių ežero turėjo didelį pasisekimą. Buvo fiksuojama greičiausiai kliūtį apiplaukusi komanda.

Daug juoko sukėlė ir dalyviams, ir stebintiesiems iš šalies scenoje vykęs žodžių šnabždėjimo iššūkis „WhisperChallenge“. Šiose varžybose dvi komandos bandė, kuri greičiau atspės sakomą sakinį vienam dalyviui būnant su ausinėmis ir nieko negirdint. Teko įsitikinti, kad susikalbėti įmanoma ir visiškai nieko negirdint. Kaip šmaikščiai komentavo renginio vedėjai, tokie gebėjimai labai praverčia versle, kuriame svarbiausia – bendrauti.

Sumanumo, kantrybės ir atidumo prireikė žaidimui „JengaTower“, per kurį komandos atsargiai statė bokštus iš medžio kaladėlių. Kiekvienas žaidėjas savo ėjimo metu turėjo ištraukti vieną bloką ir uždėti jį ant viršaus viena ranka. Bokštą reikėjo pastatyti kuo didesnį, jo aukštis galėjo siekti 150 cm. Pralaimi tas, kuriam traukiant kaladėlę bokštas sugriūna.

Azarto, greičio ir tikslumo prireikė varžantis, kas greičiau surinks iš dalių kartingo automobilį ir juo nuvažiuos apibrėžtą atstumą, bei rungties „ReachFour“ dalyviams, kuriems prisiėjo paeiliui mesti ir bandyti horizontaliai, vertikaliai arba įstrižai sujungti pasirinktos spalvos žetonus.

Komandos demonstravo išmonę dekoruodamos apsiaustus nuo lietaus „SmartPonchos“ varžytuvėse, kurių kūrybinės dirbtuvės buvo čia pat – miško apsuptyje.

Renginio pabaigoje buvo paskelbti rungčių laimėtojai, jiems įteiktos renginio partnerių dovanos: Lietuvos darbo biržos prizai, AB „Swedbank“ sėkmę nešantys aitvarai, „ReThink Escape Room“ dovanų kuponai, advokatų kontoros „Primus“ verslo knygos, „GoSup“ pasiplaukiojimo dviem aplink Trakų pilį dovanų kuponai, „DJpaslaugos.lt“ šokių muzikos kompaktinės plokštelės, „Eurospaudo“ išskirtiniai laisvalaikio marškinėliai ir kt.

„Verslo pažinčių BBQ 2016“ rengėjai dėkingi pramogų ir sporto renginių įmonei „Emovents“, renginių techninės priežiūros įmonei „Forzacas“, Spaudos departamentui, gigantiškų žaidimų nuomos įmonei „Pas Domą“, įmonei „fotobudele.lt“, „Uber“, automobilių „Ford“ ir „Mazda“ atstovams, taip pat informaciniams rėmėjams: naujienų portalui „Delfi“ ir Žinių radijui bei renginyje talkinusiems savanoriams.