Investicijos dydis pranešime nenurodomas.

Idėjos autorė Reda Štarė tikina, jog visai neseniai „PlateCulture“ buvo vadinama „idėja“, dabar – tai neabejotinai auganti, vis labiau atpažįstama rezervavimo platforma.

Didžiausio pasisekimo ji sulaukia tikslinėje rinkoje – tarp Honkongo ir Singapūro vietinių gastronomijos entuziastų.

Pasak pranešimo, „PlateCulture“ pasiekimai neliko nepastebėti, o jų veiklą parėmė keletas garsių investuotojų.

Vienas jų, verslių lietuvių idėją remiantis talentingas interneto verslininkas Mantas Mikuckas savo įmonei „Vinted“ padėjo pritraukti įspūdingas 60 mln. dolerių investicijas. Tarp kitų investuotojų – daugeliui gerai žinoma rizikos kapitalo įmonių grupė „Practica Capital“ bei kiti investuotojai – verslo angelai.

„PlateCulture“ įkūrėjai neabejoja, kad po investicijų injekcijos jų startuolis sparčiai ir sėkmingai plės veiklą. Šiuo metu platforma naudojasi tūkstančiai alternatyvios patirties – vakarienės namuose – ieškančių aistruolių net iš 30 skirtingų pasaulio šalių.

Unikalią vakarieniavimo patirtį „PlateCulture“ platformoje siūlo daugiau nei 300 savo namuose gaminančių Honkongo, Malaizijos, Singapūro ir kitų valstybių virėjų.

„PlateCulture“ platformos naudotojus žavi išskirtinis, akis į akį kontaktas su maisto virtuozais, taip pat galimybė prie gamybos proceso prisidėti patiems ir asmeninis šeimininko dėmesys svečiui.
Naujos investicijos „PlateCulture“ platformai leis dar labiau plėstis Pietryčių Azijoje ir vystyti mobiliąją programėlę.