„Džiaugiuosi, kad „Lidl“ patiko mūsų idėjos ir esu tikras, kad jos pradės naują maisto pateikimo vartotojui etapą – drauge sugriausime ne vieną kulinarinį mitą“, - pranešime sako „Virtuvės mitų griovėjai“ vadovas Alfas Ivanauskas

„Pradėjome bendradarbiauti su VMG komanda, nes tiek mes, tiek jie nebijo iššūkių ir visada siekia aukščiausios kokybės“, - teigia Agnė Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

Pirmasis „Virtuvės mitų griovėjų“ ir „Lidl“ darbas – netrukus dienos šviesą išvysiantis „Lidl“ prekių katalogas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)