"Gerus šio laikotarpio rezultatus lėmė spartus eksporto ir produkcijos su "Audimo" prekės ženklu augimas. Taip pat vienas iš svarbiausių veiksnių apyvartai didėti buvo sėkmingai vykdyta mažmenos tinklo plėtra - per šį pusmetį Lietuvoje atidarytos dvi naujos "Audimo" parduotuvės", - sakė bendrovės valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis.

Palyginamuoju laikotarpiu bendrovės gaminių eksportas padidėjo 24,2 proc. - iki 30,31 mln. litų, o produkcijos su "Audimo" prekės ženklu pardavimai - 18,7 proc. - iki 9,14 mln. litų.

Kauno bendrovė eksportuoja produkciją į Vokietiją, Švediją, Didžiąją Britaniją, Olandiją, Ispaniją ir į kitas šalis. "Audimas" siuva įmonėms "Nike" (Olandija), "Hucke" ir "S. Oliver" (Vokietija), "Rohnisch Sportswear" (Švedija), "Outdoor & Sports" (Didžioji Britanija).

Aprangą su savo prekės ženklu "Audimas" parduoda visose Baltijos šalyse, jose veikia 21 bendrovės parduotuvė. Dvi parduotuves "Audimas" yra atidaręs Estijoje ir tris Latvijoje, likusios veikia Lietuvoje.

"Audimas" 2005 metais tikisi pardavimus padidinti maždaug dešimtadaliu - iki 90 mln. litų.

"Audimo" apyvarta pernai išaugo 12,7 proc. - iki 81,688 mln. litų, uždirbta 7,083 mln. litų grynojo pelno - 61,9 proc. daugiau nei užpernai.

Bendrovė į pažangiausias aprangos kūrimo ir gamybos technologijas bei dizaino centrą per kelerius artimiausius metus planuoja investuoti daugiau kaip 10,5 mln. litų.

Po 29,83 proc. "Audimo" akcijų valdo įmonės vadovė Ona Balžekienė, įmonės valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis bei valdybos narys Arvydas Povilaitis.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją