Pirmadienį bendrovė pranešė, kad pirmieji klientai, turintys specialius kvietimus, jau gali apsipirkti internetinėje parduotuvėje. Visiems gyventojams parduotuvė bus atidaryta jau netrukus - gegužės 16 d.

„Šiuo metu parduotuve naudojasi apie 1 tūkst. bandytojų. Pirmiausia po atidarymo joje galės apsipirkti kauniečiai. Vėliau pamažu prekyba bus pradėta ir kituose miestuose“, – sakė bendrovės vadovas Žilvinas Vasiliauskas.

Jo teigimu, dabar galima rinktis iš daugiau kaip 5 tūkst. skirtingų prekių, vėliau, tikimasi išplėsti asortimentą iki maždaug 10 tūkst. prekių.

„Jei dabar nėra kalafioro, tai gali būti, kad tiesiog jo paveiksliuko nėra ar aprašymas nebaigtas su kalorijomis ir panašiai“, – juokavo parduotuvės atstovas.

Be akcinių, su nuolaida parduodamų prekių parduotuvėje bus galima įsigyti ir brangesnių, „premium“ klasės produktų. Be to, bus galima išsirinkti prekes pagal parduotuvėje publikuojamus receptus.

VIP pirkėjai galės naudotis papildomomis paslaugomis, tiesa, vartotojui teks atskleisti kai kuriuos duomenis apie save. „Klausinėjame, kiek šeimos narių, kokios pajamos, jeigu pasako, galime kokybiškiau aptarnauti. Pvz., nepasveikinsime vyro su kovo 8 d. nesiūlysime kačių maisto jei jis turi šunį“, – aiškino Ž. Vasiliauskas.

Anot jo, bendrovė paruošusi ir daugiau netradicinių sprendimų, ne tik už atlygį į parduotuvę pakviestą draugą. „Pvz., svarstome, kad į mūsų dėžes bus galima atiduoti panaudotą tarą, kurią dabar reikia pristatyti į taromatus. „Turėsime ir daugiau įvairių dalykų, kad konkurentai prekybininkai „neatsipalaiduotų“, – aiškino atstovas.

Jis žadėjo, kad interneto parduotuvėje bus ne didesnės nei įprastinių parduotuvių lentynose. Be to, kai kuriose vietose perkant kai kurias prekes jų kainos bus netgi mažesnės.

Prekybininkai tikisi, kad jau 2017 m. dirbs pelningai.

Pirkėjo krepšelis 40 Eur

Bendrovės „Zzz.lt“ atstovai suteikė kvietimą DELFI žurnalistams. Atsidarius puslapį pirmiausiai parodomas įžanginis filmukas, apie pačią parduotuvę – kaip ja naudotis, kada pristatomos pasirinktos prekės, kokie atsiskaitymo būdai ir pan.

Iš pirmo žvilgsnio parduotuvė jau veikia. Tiesa, prekių joje dar nėra labai daug. Kai kurios iš jų nurodytos kaip esančios, tačiau iliustruotos tuo pačiu svogūno paveiksliuku. Beje, garsiojo kalafioro tarp parduodamų prekių parduotuvėje „Zzz.lt“ nėra.

Kaip jau skelbta anksčiau, prekės iš šios parduotuvės klientams pristatomos tik tuo atveju, jeigu jie vienu pirkimu išsirenka produktų bent už 40 Eur. Pristatymas Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje – 1,6 Eur. Pabandžius užsakyti prekes į vieną rajono centrą, ekrane pasirodė toks pranešimas: „Kol kas užsakymai priimami tik Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestuose“.

Puslapyje nurodoma, kad didžiuosiuose miestuose prekės bus pristatomos kitą dieną, kas dvi valandas, nuo 8 iki 22 val. Kituose miestuose šis intervalas – 4 val., juose prekės nebus pristatomos sekmadieniais.

Tiesa, galima užsisakyti ir naktinį pristatymą ir apmokėjus užsakymą po einamos dienos 17 val. prekės bus pristatytos kitą naktį po artimiausios, nuo 1 val. iki 7 val. ryto.

„Pavyzdys: užsisakėte morkų pirmadienį 18:30, antradienį morkas rauname iš ūkininko Kazio lysvių, gražiai jas sudedame į termo dėžę ir trečiadienio naktį tyliai paliekame prie Jūsų durų“, – rašoma puslapyje „Zzz.lt“.

Atsiskaitymas ne tik per el. bankininkystę, bet ir tiesiogiai mokėjimo kortele. Taip pat galima atsiskaityti ir grynaisiais pinigais po prekių pristatymo.

Beje, puslapis išverstas į anglų, rusų ir lenkų kalbas. Daugiau kaip prieš mėnesį vykusiame Prekybos forume bendrovės vadovas Žilvinas Vasiliauskas neslėpė, kad Lietuvoje prekyba internetu gali ir neatsipirkti, tačiau ištobulinus sistemą, ją galima nesunkiai perkelti į didesnes šalis, kur ji taptų pelninga.

Žada tikrų pinigų ir karmos taškų

„Zzz.lt“ puslapyje nurodyta, kad pakvietęs į parduotuvę draugą, klientas gali gauti 5 Eur dovanų. O išsirinkus prekes ir atsisakius maišelio, gali užsidirbti ir karmos taškų.

„Ar tikrai Jums reikia to maišelio? Norėdami prisidėti prie gyvūnų liūdesio, būkite malonūs – bent finansiškai paremkite juos. Pasirūpinsime, kad karmos pinigai nuskriaustuosius pasiektų (0,20 Eur už maišelį ir 0,20 Eur – karmos taškai). Taip pat pasirūpinsime visais kitais Jūsų maišeliais – juos galite tiesiog įdėti į termo dėžę“, – žada pardavėjai.

DELFI primena, kad bankrutavus bendrovei „Fresh Market“ kurį laiką vienintelė rimta kasdienio vartojimo parduotuvė internete buvo „Barbora“. Šiuo metu minimali pirkinių krepšelio suma yra dvigubai mažesnė nei „Zzz.lt“ – 19,99 Eur.

Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo laiko, pats prekių pristatymas kainuoja nuo 1,49 Eur iki 1,99 Eur. Perkant už 44,99 Eur ar daugiau, prekės pristatomos nemokamai. Šiuo metu „Barbora“ prekes pristato Vilniuje, Vilniaus rajone ir Trakuose.

„Barbora“ direktorius Tomas Kibildis teigiamai vertina konkurentų atsiradimą.

„Nauji dalyviai rinkoje, jei tik jie nusiteikę dirbti rimtai, visada reikalingi. Maisto ir kasdienių prekių užsakymo internetu ir pristatymo į namus paslauga Lietuvoje dar tik įsitvirtina, tad naujas žaidėjas turėtų dar labiau skatinti susidomėjimą šia paslauga, pritraukti į elektroninę erdvę naujų vartotojų“, – DELFI sakė jis.

Direktoriaus teigimu, Vilniuje „Barboros“ paslaugą yra išbandę apie 15-20 proc. namų ūkių. Anot jo, – tai nemažas skaičius, tačiau kartu jis parodo, kokį augimo potencialą bendrovė dar turi.

„Tad šiuo metu esame susitelkę į savo paslaugos gerinimą, nes ilgalaikėje perspektyvoje, manome, tai yra svarbiausia siekiant didinti klientų lojalumą ir pritraukiant naujus vartotojus. Kai veiksime maksimaliai efektyviai, „Barboros“ modelį bus galima perkelti ir į kitus miestus“, – paklaustas, ar „Barbora“ neplanuoja veiklos kituose miestuose sakė T. Kibildis.

Jo teigimu, dažniausiai internetu maistą perka 25-40 metų amžiaus žmonės, taip pat šeimos, turinčios mažų vaikų.

„Tačiau dabar maisto ir kasdienių prekių pirkimas internetu Vilniuje, sakyčiau, jau tapo plataus vartojimo paslauga, kuria naudojasi labai skirtingi miestiečiai. Tad šiandien vidutinis „Barboros“ pirkėjas, sakyčiau, jau yra vidutinis statistinis Vilniaus gyventojas“, – sakė direktorius.