Rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, pernai didžiausią maisto ir kasdienio vartojimo prekių mažmeninės prekybos rinkos dalį „Lidl“ užimėmė Vokietijoje ir Bulgarijoje. Pagal šį verslo rodiklį minėtose rinkose ji yra antra.
Trečiąją vietą tarp visų prekybininkų bendrovė užima Kroatijoje, Slovakijoje, Suomijoje, Graikijoje ir Nyderlanduose. Ketvirtąją – Čekijoje, Lenkijoje, Rumunijoje ir Austrijoje.
Neseniai vykusiame Prekybos forume tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikas Rytų Europai Artūras Urbonavičius abejojo, ar Lietuvoje „Lidl“ pavyks daug pasiekti.
Jis lygino žemų kainų parduotuvėms tenkančią rinkos dalį Europoje. Esą jeigu Europos šalyse 1 mln. gyventojų tenka 50 parduotuvių, tai jos rinkos dalis siekia apie 12 proc.
„Spėjama, kad Lietuvoje „Lidl“ atidarys 20–30 parduotuvių – taigi iki 10 parduotuvių milijonui gyventojų. Taigi galima tikėtis, kad maksimaliai jie turės apie 3 proc. rinkos, gal kiek daugiau – bet čia yra teorinis modelis“, – prieš kurį laiką kalbėjo A. Urbonavičius.