Šįkart prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo naują karštinę – atsisakęs daug diskusijų dėl saugumo ir vaikų auklėjimo sulaukusių puponautų prekybos tinklas siūlo daržiukus.

Įvairios akcijos, nukreiptos į šeimas, lipdukų ar žaisliukų rinkimus įmonės pardavimus gali padidinti net iki 6 proc., bent taip portalui DELFI yra teigęs puponautus į Lietuvą atvežusios Olandijos įmonės „Boost“ atstovas Klausas Riemeris.

Panašius pardavimų augimus įvairių akcijų metų mato ir rinkodaros specialistas Simonas Bartkus. Jis yra užsiminęs, kad pardavimų skatinimo akcijos šiuos kilstelėti gali 3-5 proc.

Taigi, nuo šios savaitės prekybos tinklas pirkėjams pasiūlė naują akciją – linksmieji daržiukai, kurie pirkėjams bus dalijami iki gegužės 9 d.

„Akcija „Linksmieji daržiukai“ veikia panašiu principu, kaip ir ankstesnės tokio pat pobūdžio akcijos mūsų tinkle. Pirkėjas, pirkdamas specialų skaičių akcijos karuliais pažymėtų prekių, kasoje atsitiktine tvarka nemokamai gauna 1 pakuotę kortų (iš viso 80 skirtingų kortų, vienoje pakuotėje – 2 kortos). Kiek akcijos prekių reikia pirkti, nurodyta akcijos karulyje prie prekės. Pavyzdžiui, jei nurodyta pirkti 2 prekes, tai įsigijus nurodytą kiekį, kasoje duodama 1 kortų pakuotė, jei perkamos 4 prekės – kasoje duodamos 2 kortų pakuotės ir t.t.“, – pasakojo prekybos tinklo „Maxima“ atstovė spaudai Renata Saulytė.

Renata Saulytė

Tiesa, šįkart be specialių kortų pirkėjų vaikai galės išbandyti ir sodininkystės, daržininkystės principus: sekmadieniais ir pirmadieniais parduotuvėje perkantys klientai gaus ir sėklų pakuotes.

„Sėklų pakuotės duodamos tik perkantiems sekmadieniais ir pirmadieniais. Be to, tik tiems pirkėjams, kurie šiomis dienomis perka specialų skaičių akcijos karuliais pažymėtų prekių ir dar išleidžia 10 eurų ir daugiau. Šias sąlygas atitinkantys pirkėjai papildomai nemokamai gauna tiek sėklų pakuočių, kiek gauna ir kortų pakelių. Sėklų pakeliai taip pat dalinami atsitiktine tvarka, o kokios sėklos pakuotės viduje, pirkėjai sužinos tik ją atidarę“, – aiškino prekybos tinklo atstovė.

R. Saulytė pripažino, kad visos akcijos daugiau ar mažiau padidina pardavimus, tačiau kiek juos kilstelėti planuojama šia akcija, atskleisti nenorėjo: „Tai pirmiausiai priklauso ne nuo auditorijos, kuriai akcija skirta, bet nuo akcijos prekių (koks produktas siūlomas), akcijos mechanizmo (akcijos taisyklių), laikotarpio, kuriuo startuoja akcija ir kt. kriterijų. Ir akcijų sėkmę matuoti tik pardavimų augimu – nėra teisinga“.

Prognozuoti, kiek pavyks išdalinti daržiukų kortų per akcijos laiką, prekybos tinklo atstovė taip pat nesiryžo, nes ši akcija skiriasi nuo anksčiau vykusių bumsių ar puponautų akcijų, tačiau kartu paminėjo, kad per jas buvo išdalijama ir daugiau nei 6 mln. vienetų žaisliukų, o akcijos net būdavo pratęsiamos.

„Manau po pirmos savaitės jau matysime, kaip mūsų klientai priėmė šią naują akciją, kol kas viskas priklausys nuo produktų, kuriuos perkant bus galima gauti korteles, jei jie bus aktualūs – tada jų bus nuperkama daugiau ir kortelių išdalinama daugiau“, – kalbėjo pašnekovė.

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis neatviravo, ar šio prekės ženklo parduotuvėse greitu metu taip pat bus pasiūlyta akcijų, orientuotų į pirkėjus su vaikais ir siūlančių rinkti žaisliukus.

„Iš anksto apie akcijas neskelbiame, todėl negaliu pasakyti apie tai, kas numatoma. Tačiau šiuo metu mūsų tinkle vyksta akcija su lipdukais, kuriuos renkant galima pigiau įsigyti tam tikro prekės ženklo indus, o su žaisliukais šiuo metu akcijų nevyksta“, - sakė jis.

Kaip teigė D. Ryliškis, paskutinė akcija prekybos tinkle „Norfa“, kurios metu buvo dalijami žaisliukai vyko dar 2014 m.

„Tokių akcijų efektyvumą sunku apibrėžti. Akcijos su žaisliukais nebuvo nukreipta į pirkimą, o akcijos su lipdukais daugiau skirtos pardavimams. Tai skirtingo poveikio akcijos“, - kalbėjo jis.

Pasak jo, akcijos, kurios metu dalijami žaisliukai, daugiau skirti į prekybos tinklą pritraukti šeimas, o lipdukų akcijos – paskatinti žmonių papildomą pirkimą.

Prekybos tinklo „Iki“ atstovė spaudai Berta Čaikauskaitė teigė, kad šis prekybos tinklas stengiasi kasmet pasiūlyti naujų lojalumo akcijų, kurios būtų patrauklios vaikams ir jų tėvams.

„Šiemet taip pat planuojame turėti lojalumo akciją vaikams, tačiau kol kas negalime atskleisti daugiau detalių. Pernai metų pavasarį mūsų prekybos tinkle vyko gerai žinomų personažų „The Simpsons“ akcija, kai vaikai rinko magnetukus. Ši akcija buvo labai sėkminga ir sulaukė daug dėmesio“, – komentavo prekybos tinklo atstovė.

„Rimi“ prekybos tinklo atstovė spaudai Giedrė Bielskytė priminė, kad šiame prekybos tinkle vasaros pabaigoje buvo skelbiamos akcijos, kurių metu buvo dalinti žaisliukai vaikams.

„Šios akcijos pasiteisino, pirkėjų susidomėjimas buvo didelis, numatytą kiekį žaisliukų išdalinome anksčiau nei planavome. Tad ateityje taip pat planuojame turėti tokių akcijų, kurių metu apsipirkęs klientas galės gauti dovanų vaikišką žaisliuką, tačiau konkrečios informacijos negaliu atskleisti“, – teigė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (200)